Seuraa

Käynnin muokkaaminen (ennen käyntiä)

Tämä artikkeli käsittelee käynnin tietojen, kuten käyntiajan, tyypin ja ohjeistuksen muuttamista ennen käynnin tekemistä.

Jos käynnille ei ole määrätty hoitajaa:

Voit muokata vapaasti käyntejä, joille ei ole määrätty hoitajaa: lisätä muistiinpanoja, muokata tarvittavien hoitajien määrää, pidentää tai lyhentää käynnin kestoa...

  • Valitse työkaluriviltä Ihmiset > Asiakkaat > Valitse asiakas > Kalenteri-välilehti
  • Valitse haluamasi käynti asiakkaan kalenterista ja klikkaa sitä
  • Tietojen muokkausikkunan avauduttua, tee haluamasi muutokset ja paina lopuksi Tallenna.

                              

Huom: Jos käynti on toistuva, voidaan tallentaessa valita, tehdäänkö muutokset vain yhteen käyntiin vai kaikkiin toistuvuussarjan käynteihin.

 

Jos käynnille on jo määrätty hoitaja:

Mikäli käynnille on jo määrätty hoitaja, voit muokata käynnin tietoja asiakkaan kalenterissa tai käyntisuunnittelussa:

  • Klikkaa haluamaasi käyntiä
  • Ohjelmaan aukeaa ikkuna, jossa voit muokata vielä käynnin lisätietoja, sekä lisätä tai poistaa palveluita
  • Klikkaa lopuksi Tallenna.

                             

Huom: Painamalla Vapauta-painiketta, vapautat hoitajan määrätystä käynnistä. Vapautetusta käynnistä voit muokata maksuryhmää, sekä käyntivälin pituutta ja kestoa.

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk