Seuraa

Asiakkaan käyntiraportin luominen

1. Valitse työkaluriviltä Raportit

2. Valitse asiakasraporteista Käynnit

Täytä seuraavat perustiedot raportista:

1. Syötä haluamasi aikaväli

2. Valitse joko yksi asiakas tai kaikki asiakkaat

3. Valitse haluttu maksuryhmä

4. Valitse raporttityypiksi käyntiaikaraportti

5. Voit myös halutessa suodattaa raportin käynnin tilan mukaan (esim. vain tehdyt käynnit)

 6. Haun alle ilmestyy luettelo kaikista käynneistä tietoineen. Jos haluat muokata käynnin tietoja, klikkaa käynnin riviä jolloin se avautuu muokkaustilaan.

Klikkaamastasi käynnistä aukeaa nyt uusi osio, mihin voit muokata sekä lisätä tarkentavia seikkoja:

  • Suunniteltu kesto vastaa kalenteriin merkittyä käynnin ajankohtaa.
  • Toteutunut kesto vastaa käynnin todellista aloitus- ja lopetusaikaa, laskettuna siitä, milloin hoitaja on aloittanut ja lopettanut käynnin mobiilisovelluksessa.
  • Laskutettava aika ilmaisee minuuttimääräisesti käynnin keston, jonka perusteella palvelusta laskutetaan asiakkaalta. Tämä lasketaan oletuksena suunnitellun ajan perusteella.

Käynnin tiedoissa on pudotusvalikkoja, joiden avulla voit tarkentaa käynnin tilan, palvelutuotteen, maksuryhmän sekä aikaryhmän:

  • Voit muokata käynnin Tilaa valitsemalla vaihtoehdoista joko aloitettu, tehty tai peruttu.
  • Valittua Maksuryhmää voidaan muokata.
  • Valittua Tuotetta voidaan muokata.
  • Aikaryhmästä valitaan käynnin ajankohta, jotta voidaan huomioida erilainen hinnoittelu tai raportointi eri aikoina.

Muista lopuksi tallentaa tehdyt muutokset!

Usean hoitajan käynneissä jokaisen hoitajan osalta esitetään tiedot erikseen. Käynnin vastuuhoitaja on merkitty -symbolilla hoitajan nimen alussa.

Värikoodien avulla tunnistat, missä tilassa kukin palvelukäynti on:

  • Valkoinen = käyntiä ei ole tehty
  • Keltainen = käynti on alkanut
  • Vihreä = käynti on suoritettu
  • Harmaa = käynti on peruttu

Raportista voit myös tarkastella laskutettavien palveluiden kokonaisminuuttimäärää. Yhteenvedossa jokainen maksuryhmä ja tuote näkyy omana rivinään.

Raporttisivun oikeassa yläkulmassa sijaitsee Toiminnot-painike, jota klikkaamalla aukeaa pudotusvalikko:

  • Kopioi käynnit = toiminto kopioi käyntiraportin leikepöydällesi
  • Kopioi yhteenveto = toiminto kopioi laskutuksen yhteenvedon leikepöydällesi
  • Tulosta raportti = tulosta raportti esimerkiksi laskun liitteeksi

Viereisestä Asetukset-painikkeesta klikatessa näytölle avautuu uusi ikkuna, josta voit valita, mitä tietoja raportissa näkyy. Voit myös muuttaa raporttien ajat näkymään tunteina minuuttien sijaan.

Muista tallentaa tekemäsi muutokset!

 

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk