Seuraa

Uuden asiakkaan lisääminen

1. Valitse työkaluriviltä Ihmiset

2. Valitse Asiakkaat

3. Klikkaa "+" -merkkiä oikealla

 

 

Täytä lomakkeeseen asiakkaan Perustiedot

  • Kirjoita asiakkaan etu- ja sukunimi (nämä kentät täytyy täyttää ennen kun tiedot voidaan tallentaa)
  • Lisää asiakkaan yhteystiedot ja muut tärkeät tiedot

Voit painaa oikean yläkulman Tallenna-painiketta missä tahansa kohtaa luodessasi uutta asiakasprofiilia.

 

Klikkaa Osoitetiedot-välilehteä ja syötä asiakkaan osoitetiedot tekstikenttiin

  • Huomioi osoitetietoja täyttäessäsi alla näkyvä kartta. Varmista, että kartalla näkyvä punainen nasta vastaa oikeaa sijaintia. Jos nasta ei ole oikeassa kohdassa, siirrä sitä raahaamalla.

 

Palvelutiedot-välilehdelle syötetään tiedot laskutusta varten, sekä tiedot lähetteestä ja hoitajista.

  • Perustiedot-osiossa määräät aloituspäivän palvelukäynneille. Halutessasi voit määrätä myös lopetuspäivän. Voit määrätä asiakkaalle myös tiimin.
  • Valitse Maksuryhmä ja Käyntien oletettu tuote. Tiedot valitsemastasi Maksuryhmästä ja Käynnin tuotteesta siirtyvät automaattisesti asiakaskalenteriin, nopeuttaen palvelukäyntien suunnittelua. Voit siellä myös vaihtaa valitulle käynnille muun kuin oletusmaksuryhmän tai -tuotteen. Maksuryhmät ja tuotteet voidaan määritellä yrityksesi tarpeiden mukaan (lue lisää täältä). 
  • Lisää myös tarvittaessa tarkemmat tiedot laskutusta varten.

 

Välilehden oikealle puolelle voidaan lisätä tarvittavat tiedot lähetteestä ja hoitajista.

  • Voit lisätä lähetteen antaneen henkilön tiedot
  • Voit valita hoitajan toivotun sukupuolen
  • Voit nimittää asiakkaan Vastuuhoitajan- tai hoitajat
  • Voit syöttää kenttään myös hoitajat, joiden et halua palvelevan asiakasta
  • Liittääksesi palveluun liittyviä tiedostoja (esim. maksusitoumus) asiakkaan profiiliin, siirry välilehden Tiedostot-osioon ja klikkaa “+”-merkkiä

 

Pääasialliset terveystiedot kirjataan suoraan asiakkaan hoitosuunnitelmaan. Tämän osion Terveys-välilehdelle voidaan kuitenkin kirjata terveyttä koskevia lisätietoja, kuten lisäpalvelut, huomioitavat allergiat ja apuvälineet sekä tieto mahdollisesta elvytyskiellosta.

 

Yhteyshenkilöt-välilehdelle voit lisätä tiedot omaisista ja muista hoitoon osallistuvista henkilöistä. Kirjoita lisättävän kontaktin nimi Yhteyshenkilöt-tekstin alla olevaan kenttään, jolloin klikattavaksi ilmestyy vaihtoehto “Lisää uusi”. Uuteen ikkunaan avautuu näkymä, johon voit syöttää tarvittavat tiedot yhteyshenkilölle sekä päättää, halutaanko hänelle antaa pääsy tietoihin, eli luoda tunnukset omaisnäkymään. Lue lisää omaisnäkymästä täältä.

Välilehden oikealle puolelle voidaan myös tarvittaessa lisätä apteekin yhteystiedot.

 

Lopuksi Henk.koht. tiedot -välilehdelle voidaan halutessa kirjata muistiin esimerkiksi asiakkaan harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita.

 

Muista tallentaa tiedot ennen poistumista!

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk