Seuraa

Omaisnäkymän käyttöönotto

Asiakkaan omaisille voidaan avata rajattu pääsy hoitotietoihin NurseBuddyn omaisnäkymän kautta. Omaisnäkymään päivittyvät tiedot tehdyistä ja suunnitelluista käynneistä reaaliajassa, minkä lisäksi sen kautta voi lähettää viestejä hoitohenkilökunnalle. Omaisnäkymän aktivoiminen tapahtuu asiakkaan tietojen kautta. 

  1. Valitse työkalupalkista Ihmiset > Asiakkaat > Valitse asiakas
  2. Klikkaa Muokkaa-painiketta asiakkaan nimen vieressä.
  3. Siirry Yhteyshenkilöt-välilehdelle ja syötä tekstikenttään henkilön nimi, jolle haluat antaa pääsyn asiakkaan tietoihin. Jos yhteyshenkilö on jo luoto, klikkaa nimen vieressä sijaitsevaa kynän kuvaa.
  4. Ohjelmaan aukeaa alla näkyvä ikkuna. Klikkaa Pääsy tietoihin-kohdassa “Kyllä”-painiketta.Täytä yhteyshenkilön tiedot ja luo henkilölle käyttäjätunnus ja salasana (tunnus voi olla mikä tahansa, esim. sähköpostiosoite tai puhelinnumero - kunhan sama tunnus ei ole jo käytössä).
  5. Klikkaa lopuksi Tallenna.
  6. Klikkaa vielä uudelleen Tallenna, kun yhteyshenkilö on lisätty kenttään.
  7. Luomallasi yhteyshenkilöllä on nyt käyttäjätunnus ja henkilö pääsee katsomaan valittuja tietoja asiakkaasta. Tästä on kerrottu tarkemmin erillisessä ohjeessa.

Osittain voidaan valita, mitä tietoja omaisnäkymästä voidaan nähdä. Lue lisää täältä.

Omaisille lähetettävä ohje

Voit ladata oheisen pdf-muotoisen pikaohjeen ja toimittaa sen omaisille ohjeeksi omaisnäkymän käyttämiseksi.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk