Seuraa

Toiminnot asiakkaan profiilissa

Jokaisen asiakkaan profiilista löytyvät välilehdet Päiväkirja, Kalenteri, Hoitosuunnitelma, Lääkkeet ja Tehtävähistoria. Tässä artikkelissa käymme tarkemmin läpi näitä osioita.

Valitse ensin yläreunan työkaluriviltä Ihmiset, ja valitse haluttu asiakas. Jos haluat luoda uuden asiakkaan niin paina oikeassa reunassa olevaa +-painiketta (tarkemmat ohjeet uuden asiakkaan luontiin täällä).

Valmiin asiakkaan profiili jakautuu viiteen osioon, jotka näkyvät asiakkaan profiilin etusivulla.

 

 

 

Päiväkirja

Asiakasprofiili avautuu oletuksena Päiväkirja-välilehdeltä. Tähän osioon tallentuvat kaikki asiakkaaseen liittyvät toimenpiteet. Esimiehenä voit kirjoittaa päiväkirjaan asiakkaaseen liittyviä muistiinpanoja, jotka näkyvät kaikille NurseBuddyn käyttäjille. Myös hoitajat voivat käynnin yhteydessä lisätä muistiinpanon, joka näkyy asiakkaan päiväkirjassa. Kaikki tehdyt käynnit muistiinpanoineen tallentuvat päiväkirjaan aikajärjestyksessä. Jos omaisilla on pääsy omaisnäkymään (linkki), voivat myös he lisätä muistiinpanoja päiväkirjaan.

 

Kalenteri

Kalenteri-välilehdellä näkyvät asiakkaalle tehdyt ja suunnitellut käynnit. Käynnin luominen tapahtuu klikkaamalla haluttua aikaa oikean päivän kohdalta kalenterissa. Kalenteri näyttää yhden viikon käynnit kerrallaan. Kalenteriin on mahdollista saada myös kahden viikon näkymä.

Vasemmasta reunasta löytyy Poissaolot-tekstin vierestä +-painike, jota painamalla asiakkaalle voidaan luoda poissaolo (esim. loma tai sairaalajakso), joka näkyy myös kalenterissa.

Poissaolojen alta löytyy kaksi osiota. Ensimmäinen on Tehtävä, jonka alle on listattu asiakkaan luona suoritettavat toimenpiteet /palvelut. Käynteihin voidaan lisätä tehtäviä halutessa myös raahaamalla kyseinen tehtävä suoraan tästä listasta halutulle käynnille. Käynteihin liitetyt tehtävät näkyvät hoitajan mobiilisovelluksessa, johon hän merkitsee ne tehdyiksi ne suoritettuaan. Tehtävälista voidaan muokata yksilöllisesti jokaisen yrityksen tarpeiden mukaan.

Hoitajat-osion takaa löytyvät tiedot hoitajista. Tehtävien tapaan myös hoitajia voidaan suoraan raahata listasta haluttuun käyntiin, jolloin tiedot siirtyvät myös hoitajan mobiilisovellukseen ja käyntisuunnittelunäkymään (käyntien jakaminen suositellaan kuitenkin tekemään ensisijaisesti Käynnit-välilehden kautta). Tähtien määrä kertoo hoitajan sopivuuden kyseiselle asiakkaalle. Asiakkaan vastuuhoitajat ovat listassa ensimmäisenä (kolme vihreää tähteä), jonka jälkeen tulevien hoitajien kohdalla keltaisten tähtien määrä kertoo hoitajan sopivuuden (0-3 tähteä). Sopivuuteen vaikuttaa aikaisempien käyntien määrä kyseisellä asiakkaalle sekä toimenpiteisiin tarvittavien lupien omaaminen (esim. pistoslupa). Viimeisenä listassa ovat punaisella merkillä hoitajat, jotka on määritelty ei-toivotuiksi kyseisen asiakkaan kohdalla. Vastuuhoitajien ja ei-toivottujen hoitajien määrittäminen tapahtuu asiakasprofiilin muokkausnäkymän kautta. Tämän tehdäksesi klikkaa vasemmassa yläkulmassa asiakkaan nimen vieressä olevaa muokkaa-painiketta, ja siirry Palvelut-välilehdelle.

 

Hoitosuunnitelma

Hoitosuunnitelma-välilehti sisältää kaiken tärkeän tiedon asiakkaan terveydentilasta. Lue lisää hoitosuunnitelmista täältä.

 

Lääkkeet

Lääkkeet-välilehti sisältää tiedot asiakkaan lääkkeistä. Oikeassa reunassa on + Lisää lääke -painike, jota klikkaamalla avautuu uusi ikkuna, johon tiedot lääkkeestä voidaan syöttää. Kun asiakaskäynnille valitaan tehtäväksi Lääkehuolto, näkyvät tiedot annettavista lääkkeistä tehtävän kohdalla hoitajan mobiilisovelluksessa.

    

 

 

Tehtävähistoria

Viimeinen välilehti on Tehtävähistoria, jonka takaa löytyvät tarkemmat tiedot suoritetuista toimenpiteistä tehtäväkohtaisesti. Jos yksi asiakkaalle suoritettavista tehtävistä on esimerkiksi verenpaineen mittaaminen, näet tällä välilehdellä verenpaineen mittausarvojen historian graafisena kuviona halutulta ajanjaksolta. 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk