Seuraa

Esimiehen, pääkäyttäjän, asiakaskoordinaattorin ja tilausten käsittelijän luominen

NurseBuddyn esimiesnäkymää voidaan käyttää kolmella tasolla - pääkäyttäjänä, esimiehenä ja tilausten käsittelijänä. Eri käyttäjäryhmien oikeudet nähdä ja muokata tietoja vaihtelevat.

Pääkäyttäjä

Pääkäyttäjällä on pääsy NurseBuddyn kaikkiin tietoihin ja hän voi luoda tunnuksia muille pääkäyttäjille, esimiehille ja tilausten käsittelijöille.

Esimies

Esimiehellä on on pääsy kaikkiin NurseBuddyn tietoihin. Hän ei kuitenkaan pysty luomaan tunnuksia muille esimiesnäkymän käyttäjille, eikä hänellä ole pääsyä yrityskohtaisiin asetuksiin.

Asiakaskoordinaattori

Asiakaskoordinaattorilla on muutoin samat käyttäjäoikeudet kuin esimiehillä, mutta asiakaskoordinaattori ei pysty jakamaan asiakkaiden käyntejä hoitajille. Asiakaskoordinaattori voi kuitenkin lisätä uusia käyntejä asiakkaan kalenteriin Kalenteri-näkymässä. Asiakaskoordinaattori voi lisäksi tehdä muutoksia asiakkaan kalenterissa olevien käyntien tietoihin, mutta asiakaskoordinaattori ei voi siis vaikuttaa siihen kenelle hoitajalle käynti osoitetaan tehtäväksi.

Asiakaskoordinaattorilla ei ole lainkaan pääsyä Käynnit-näkymään ja Käynnit-näkymän painiketta ei esitetä asiakaskoordinaattorille yläpalkissa.

Asiakaskoordinaattori ei pysty luomaan uutta käyntiä yläpalkin +-painikkeella.

Asiakaskoordinaattorin käyttäjäoikeuksilla asiakkaan Kalenteri-näkymässä ei esitetä lainkaan Hoitajat-välilehteä.

Asiakaskoordinaattori voi lisätä asiakkaalle poissaolon, mutta mikäli poissaolon aikaisille käynneille on jo osoitettu hoitaja, asiakaskoordinaattorin käyttöoikeudet eivät salli näiden käyntien vapauttamista. NurseBuddy antaa tässä tapauksessa asiakaskoordinaattorille virheilmoituksen eikä poissaoloa lisätä asiakkaan kalenteriin.

Asiakaskoordinaattori voi määrittää asiakkaan tiedoissa palvelun lopetuspäivän, mutta mikäli lopetuspäivän jälkeisen ajan käynneille on jo osoitettu hoitaja, asiakaskoordinaattorin käyttöoikeudet eivät salli näiden käyntien vapauttamista. NurseBuddy antaa tässä tapauksessa asiakaskoordinaattorille virheilmoituksen kuvaruudun vasempaan yläkulmaan eikä palvelun lopetuspäivä tallennu.

Asiakaskoordinaattori voi lisätä hoitajalle poissaolon, mutta mikäli hoitajalle on osoitettu käyntejä poissaolon ajalle, asiakaskoordinaattorin käyttöoikeudet eivät salli näiden käyntien vapauttamista. NurseBuddy antaa tässä tapauksessa asiakaskoordinaattorille virheilmoituksen eikä poissaoloa lisätä hoitajan kalenteriin.

Tilausten käsittelijä

Tilausten käsittelijät voivat kirjautua järjestelmään ja lisätä uuden asiakkaan, mutta he eivät näe mitään muita luottamuksellisia tietoja.

 

Uusien käyttäjien luominen (vain pääkäyttäjätasolla)

1. Valitse työkaluriviltä Ihmiset

2. Valitse välilehti Esimiehet. Jos et näe välilehteä, tarkoittaa se, ettei sinulla ole pääkäyttäjäoikeuksia ja voit lisätä ohjelmaan vain asiakkaita ja hoitajia. 

3. Klikkaa +-painiketta sen käyttäjäryhmän kohdalta, jolle haluat uuden tunnuksen luoda

4. Täytä vaaditut kentät

5. Syötä puhelinnumero kansainvälisessä muodossa (eli korvaa ensimmäinen nolla maakoodilla, suomalaisessa numerossa +358)

6. Sähköpostiosoite on hyvä käyttäjätunnus.

7. Salasanaksi on hyvä valita alkuun jokin helppo sana, jonka käyttäjä voi ensimmäisellä kirjautumiskerralla vaihtaa mieleisekseen.

8. Klikkaa lopuksi Tallenna

 

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk