Siirry pääsisältöön

Hoitajien kiitosviestit

Lähetä hoitajille positiivista palautetta ja kiitä heitä hyvästä työstä!

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli vuosi sitten

Hoitajia ja kokonaisia tiimejä voidaan huomioida kiitosviestein, jotta heidän työnsä arvo tulee näkyväksi. Esimerkiksi asiakkailta tai omaisilta tullutta positiivista palautetta voidaan välittää suoraan työntekijöille.

Kiitosviestintä on yksisuuntaista eli hoitajat eivät voi vastata saamiinsa viesteihin.

Viestitoiminto on positiivisen palautteen kanava, joten ethän lähetä sen välityksellä muita hoivaan tai työntekijän suoriutumiseen liittyviä huomioita.

Kuinka voit luoda kiitosviestejä

  1. Valitse vasemman laidan valikosta Kiitä hoitajia.

  2. Aloita uuden viestin luominen klikkaamalla Luo-painiketta.


  3. Lisää viestille yksi tai useampi vastaanottaja tai tiimi, sekä otsikko ja sisältö. Voit halutessasi käyttää myös valmiita kuvia viestissä (Valitse e-kortti).


  4. Kun viesti on valmis, klikkaa Lähetä.

    Voit myös tallentaa viestin luonnokseksi, jos aiot muokata sitä vielä myöhemmin.

  5. Saman viestin voi lähettää myöhemmin uudelleen eri hoitajille tai tiimeille. Valitse tällöin ensin haluamasi viesti listalta, ja sen jälkeen Toiminnot > Lähetä uudelleen.



Miten viestit näkyvät hoitajan sovelluksessa?

Nursebuddy lähettää hoitajan laitteelle ilmoituksen, kun uusi kiitosviesti on luettavissa sovelluksessa: 

Ilmoituksen klikkaamisen jälkeen siirrytään Nursebuddyyn, jossa saapuneet viestit löytyvät valikon kohdasta Saadut kiitokset.

Viesteistä uusin näytetään aina listan kärjessä: 

Vastasiko tämä kysymykseesi?