Siirry pääsisältöön

Hoitajasovelluksen käyttäminen mobiiliverkon ulkopuolella

Näin hoitajan mobiilisovellus toimii myös silloin, kun verkkoa ei ole käytettävissä

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 viikkoa sitten

Vaikka hoitaja olisi ajoittain mobiiliverkon ulottumattomissa työpäivän aikana, hän voi silti käyttää Nursebuddyn sovellusta.

Tässä vinkkejä sujuvien yhteyksien varmistamiseen:

  • Hoitajan kannattaa tehdä päivän ensimmäinen kirjautuminen sovellukseen sellaisessa paikassa, jossa hänellä on mobiiliverkko- tai wifi-yhteys saatavilla.

  • Sovellusta voi tämän jälkeen käyttää normaaliin tapaan jopa 24 tunnin ajan ilman verkkoyhteyttä.

  • Huomaa, että hoitajan GPS-sijaintia ei voida seurata ilman verkkoyhteyttä.

  • Hoitajan tekemät kirjaukset ja huomiot päivittyvät esihenkilön näkymään vasta, kun hoitaja on jälleen yhteydessä verkkoon. Sovellus näyttää yhteyden tilasta aina ajantasaiset tiedot.

  • Jos hoitajan tuleviin käynteihin on tehty muutoksia sillä välin, kun hän on ollut verkon ulottumattomissa, hän voi päivittää tiedot mobiilisovellukseensa, kun verkkoyhteys on jälleen palautunut.


Vastasiko tämä kysymykseesi?