Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatNursebuddyn mobiilisovellus
Hoitajasovelluksen käyttäminen mobiiliverkon ulkopuolella
Hoitajasovelluksen käyttäminen mobiiliverkon ulkopuolella

Näin hoitajan mobiilisovellus toimii myös silloin, kun verkkoa ei ole käytettävissä

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 4 kuukautta sitten

Vaikka hoitaja olisi ajoittain mobiiliverkon ulottumattomissa työpäivän aikana, hän voi silti käyttää Nursebuddyn sovellusta.

Tässä vinkkejä sujuvien yhteyksien varmistamiseen:

  • Hoitajan kannattaa tehdä päivän ensimmäinen kirjautuminen sovellukseen sellaisessa paikassa, jossa hänellä on mobiiliverkko- tai wifi-yhteys saatavilla.

  • Sovellusta voi tämän jälkeen käyttää normaaliin tapaan jopa 24 tunnin ajan ilman verkkoyhteyttä.

  • Huomaa, että hoitajan GPS-sijaintia ei voida seurata ilman verkkoyhteyttä.

  • Hoitajan tekemät kirjaukset ja huomiot päivittyvät esimiehen näkymään vasta, kun hoitaja on jälleen yhteydessä verkkoon.

  • Jos hoitajan tuleviin käynteihin on tehty muutoksia sillä välin, kun hän on ollut verkon ulottumattomissa, hän voi päivittää tiedot mobiilisovellukseensa, kun verkkoyhteys on jälleen palautunut. Mobiilisovelluksessa tiedot voi päivittää Sinun päiväsi -näkymässä, vetämällä sormella näytön yläosasta alaspäin:

Vastasiko tämä kysymykseesi?