Hoitajan mobiilisovellus

Nursebuddy-mobiilisovelluksen perustoiminnot pähkinänkuoressa

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty tällä viikolla

Tällä videolla näytetään kuinka hoitajat kirjautuvat Nursebuddy-mobiilisovellukseen ja käyttävät sen perustoimintoja:

Ongelmia sovelluksen kanssa? Katso vinkkilistamme sivun lopusta >>

Tarvitsetko lisämateriaalia tiimisi tueksi? Kysy meiltä: tuki@nursebuddy.fi

Apua ongelmatilanteisiin

"Käyttäjätunnukseni unohtui"

Ota yhteyttä omaan esimieheesi, hän voi auttaa.

"PIN-koodini unohtui tai se ei tunnu toimivan"

Voit nollata PIN-koodin sovelluksen kirjautumisikkunalla.

Jos käyttäjätietoihisi on liitetty sähköpostiosoite tai puhelinnumero, saat ohjeet sähköpostiisi tai SMS-viestinä.

Muissa tilanteissa ota yhteys esimieheesi.

"Sovellus kysyy jotain 'yrityskoodia'. Mikä se on ja mistä sen saa?"

Voit käyttää tätä: app

"Sovellus näyttää ilmoitusta, jonka mukaan verkkoyhteyttä ei olisi nyt käytettävissä. Pystyn kuitenkin käyttämään nettiä ihan normaalisti. Mistä tämä johtuu?"

Ilmoitus näytetään tilanteissa, joissa laite siirtyy verkosta toiseen. Esimerkiksi 4G-verkosta Wi-Fiin.

Kokeile ensin kirjautua kokonaan ulos sovelluksesta. Pelkkä sovelluksesta poistuminen ei riitä, vaan mene oikean ylänurkan valikosta kohtaan Minun profiilini > Kirjaudu ulos. Kirjaudu sitten sisään uudelleen.

Jos edellinen ei auttanut, poista nykyinen versio laitteeltasi ja asenna uusi versio sovelluskaupasta.

"Ongelmani ei löydy tältä listalta. Mitä teen?"

Ota ensimmäisenä yhteys esimieheesi, joka saattaa pystyä auttamaan.

Jos kyseessä on jokin tekninen häiriö, joka löytyy useamman hoitajan laitteilta, esimiehet ovat yhteydessä Nursebuddyn tukeen.

"Sovelluksen mukaan olen jatkuvasti hyväksyttävän alueen ulkopuolella. Mitä tälle voi tehdä?"

Varmista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintitietojasi (GPS).

Androidissa:
Avaa laitteen asetukset ja mene sijaintitietoihin. Tarkista listalta sijaintia käyttävät sovellukset: Nursebuddy tulisi olla sallittuna joko Salli vain, kun sovellus on käytössä tai Salli aina.

Voit myös auttaa Androidia tunnistamaan sijaintisi mahdollisimman tarkkaan. Valitse tällöin sijaintiasetuksissa: Tila > Suuri tarkkuus.

IOS (iPhone):

Avaa laitteen asetuksissa kohtaan Tietosuoja > Sijaintipalvelut ja tarkista, että sijaintitiedot ovat päällä.

Tarkista listalta sijaintia käyttävät sovellukset: Nursebuddy tulisi olla sallittuna Käytettäessä appia. Laita päälle myös Tarkka sijainti.

"Pääsenkö mitenkään näkemään käyntejäni muualta?"

Hätätapauksissa voit kirjautua mobiililaitteen Chrome-selaimella osoitteessa:

app.nursebuddy.fi

Käytä normaalia tunnustasi ja PIN-koodia, niin pääset näkemään päivän käyntilistasi ja tekemään kirjauksia.

Vastasiko tämä kysymykseesi?