Tällä videolla näytetään kuinka työtekijät voivat käyttää Nursebuddy for Carers -sovellusta työnsä ja hyvinvointinsa tukena sekä löytääkseen hoiva-asiakkaista kaiken tarvittavan tiedon.
Voit jakaa tämän linkin myös hoivatiimeillesi oppimisen tueksi:
https://www.loom.com/share/685d78c167754aa9b06873fb8e6a917a?sid=18c3e364-5bd2-4d7a-8b3b-b14b86e61203
Apua ongelmatilanteisiin
Hoitajat ottavat aina ensin yhteyttä oman yrityksensä pääkäyttäjiin tai omaan lähi-esihenkilöönsä kirjautumisongelmissa tai muissa sovelluksen käyttöön liittyvissä häiriötilanteissa. Pääkäyttäjä/esihenkilö on yhteydessä Nursebuddyn tukeen. Alla on vinkkejä muutamiin yleisimpiin kysymyksiin.
"Käyttäjätunnukseni unohtui" | Ota yhteyttä omaan esimieheesi, hän voi auttaa. |
"PIN-koodini unohtui tai se ei tunnu toimivan" | Voit nollata PIN-koodin sovelluksen kirjautumisikkunalla.
Jos käyttäjätietoihisi on liitetty sähköpostiosoite tai puhelinnumero, saat ohjeet sähköpostiisi tai SMS-viestinä.
Muissa tilanteissa ota yhteys esimieheesi. |
"Sovellus näyttää ilmoitusta, jonka mukaan verkkoyhteyttä ei olisi nyt käytettävissä. Pystyn kuitenkin käyttämään nettiä ihan normaalisti. Mistä tämä johtuu?" | Ilmoitus näytetään tilanteissa, joissa laite siirtyy verkosta toiseen. Esimerkiksi 4G-verkosta Wi-Fiin.
Kokeile ensin kirjautua kokonaan ulos sovelluksesta. Pelkkä sovelluksesta poistuminen ei riitä, vaan mene oikean ylänurkan valikosta kohtaan Minun profiilini > Kirjaudu ulos. Kirjaudu sitten sisään uudelleen.
Jos edellinen ei auttanut, poista nykyinen versio laitteeltasi ja asenna uusi versio sovelluskaupasta. |
"Saan viestit perille mutta en pysty kuittaamaan niitä luetuiksi. Mitä voi kokeilla?" | Kirjaudu sovelluksesta kokonaan ulos oman profiilin kautta (profiili > Kirjaudu ulos) ja käynnistä sovellus sen jälkeen uudelleen.
Huomaa: tee tämä sellaisessa tilanteessa, kun sinulla ei ole käyntejä kesken, jotta kirjauksia tai merkintöjä ei pääse katoamaan. |
"Ongelmani ei löydy tältä listalta. Mitä teen?" | Ota ensimmäisenä yhteys esimieheesi, joka saattaa pystyä auttamaan. |
"Sovelluksen mukaan olen jatkuvasti hyväksyttävän alueen ulkopuolella. Mitä tälle voi tehdä?" | Varmista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintitietojasi (GPS). Voit myös auttaa Androidia tunnistamaan sijaintisi mahdollisimman tarkkaan. Valitse tällöin sijaintiasetuksissa: Tila > Suuri tarkkuus.
IOS (iPhone): Avaa laitteen asetuksissa kohtaan Tietosuoja > Sijaintipalvelut ja tarkista, että sijaintitiedot ovat päällä.
Tarkista listalta sijaintia käyttävät sovellukset: Nursebuddy tulisi olla sallittuna Käytettäessä appia. Laita päälle myös Tarkka sijainti. |
"Pääsenkö mitenkään näkemään käyntejäni muualta?" | Hätätapauksissa voit kirjautua mobiililaitteen Chrome-selaimella osoitteessa: login.nursebuddy.fi |