Siirry pääsisältöön

Hoitajan mobiilisovellus

Nursebuddy for Carers -mobiilisovelluksen perustoiminnot pähkinänkuoressa

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 2 viikkoa sitten

Tällä videolla näytetään kuinka työtekijät voivat käyttää Nursebuddy for Carers -sovellusta työnsä ja hyvinvointinsa tukena sekä löytääkseen hoiva-asiakkaista kaiken tarvittavan tiedon.

Voit jakaa tämän linkin myös hoivatiimeillesi oppimisen tueksi:

Apua ongelmatilanteisiin

Hoitajat ottavat aina ensin yhteyttä oman yrityksensä pääkäyttäjiin tai omaan lähi-esihenkilöönsä kirjautumisongelmissa tai muissa sovelluksen käyttöön liittyvissä häiriötilanteissa. Pääkäyttäjä/esihenkilö on yhteydessä Nursebuddyn tukeen. Alla on vinkkejä muutamiin yleisimpiin kysymyksiin.

"Käyttäjätunnukseni unohtui"

Ota yhteyttä omaan esimieheesi, hän voi auttaa.

"PIN-koodini unohtui tai se ei tunnu toimivan"

Voit nollata PIN-koodin sovelluksen kirjautumisikkunalla.

Jos käyttäjätietoihisi on liitetty sähköpostiosoite tai puhelinnumero, saat ohjeet sähköpostiisi tai SMS-viestinä.

Muissa tilanteissa ota yhteys esimieheesi.

"Sovellus näyttää ilmoitusta, jonka mukaan verkkoyhteyttä ei olisi nyt käytettävissä. Pystyn kuitenkin käyttämään nettiä ihan normaalisti. Mistä tämä johtuu?"

Ilmoitus näytetään tilanteissa, joissa laite siirtyy verkosta toiseen. Esimerkiksi 4G-verkosta Wi-Fiin.

Kokeile ensin kirjautua kokonaan ulos sovelluksesta. Pelkkä sovelluksesta poistuminen ei riitä, vaan mene oikean ylänurkan valikosta kohtaan Minun profiilini > Kirjaudu ulos. Kirjaudu sitten sisään uudelleen.

Jos edellinen ei auttanut, poista nykyinen versio laitteeltasi ja asenna uusi versio sovelluskaupasta.

"Saan viestit perille mutta en pysty kuittaamaan niitä luetuiksi. Mitä voi kokeilla?"

Kirjaudu sovelluksesta kokonaan ulos oman profiilin kautta (profiili > Kirjaudu ulos) ja käynnistä sovellus sen jälkeen uudelleen.

Huomaa: tee tämä sellaisessa tilanteessa, kun sinulla ei ole käyntejä kesken, jotta kirjauksia tai merkintöjä ei pääse katoamaan.

"Ongelmani ei löydy tältä listalta. Mitä teen?"

Ota ensimmäisenä yhteys esimieheesi, joka saattaa pystyä auttamaan.

Jos kyseessä on jokin tekninen häiriö, joka löytyy useamman hoitajan laitteilta, esimiehet ovat yhteydessä Nursebuddyn tukeen.

"Sovelluksen mukaan olen jatkuvasti hyväksyttävän alueen ulkopuolella. Mitä tälle voi tehdä?"

Varmista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintitietojasi (GPS).

Androidissa:
Avaa laitteen asetukset ja mene sijaintitietoihin. Tarkista listalta sijaintia käyttävät sovellukset: Nursebuddy tulisi olla sallittuna joko Salli vain, kun sovellus on käytössä tai Salli aina.

Voit myös auttaa Androidia tunnistamaan sijaintisi mahdollisimman tarkkaan. Valitse tällöin sijaintiasetuksissa: Tila > Suuri tarkkuus.

IOS (iPhone):

Avaa laitteen asetuksissa kohtaan Tietosuoja > Sijaintipalvelut ja tarkista, että sijaintitiedot ovat päällä.

Tarkista listalta sijaintia käyttävät sovellukset: Nursebuddy tulisi olla sallittuna Käytettäessä appia. Laita päälle myös Tarkka sijainti.

"Pääsenkö mitenkään näkemään käyntejäni muualta?"

Hätätapauksissa voit kirjautua mobiililaitteen Chrome-selaimella osoitteessa: ​login.nursebuddy.fi

Käytä normaalia tunnustasi ja PIN-koodia, niin pääset näkemään päivän käyntilistasi ja tekemään kirjauksia. Huomaa, että tämä tapa on tarkoitettu vain väliaikaiseen käyttöön eikä pysyväksi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?