Seuraa

Vikatilanteiden raportointi

Me NurseBuddylla haluamme ratkaista mahdollisen vikatilanteen mahdollisimman nopeasti. Tähän auttaa kun saamme sinulta nämä muutamat tiedot. Muistathan kuvata mitä oli tehty, kun vika ilmeni.

Lähetystavat

1. Sähköposti (suositeltava) - tuki@nursebuddy.fi

2. Palautelomake - ohjelmassa

 

HUOM! Laitathan vain yhden vian yhteen viestiin. Jos sinulla on 2 erillistä ongelmaa - lähetä 2 viestiä. Tämä helpottaa huomattavasti asioiden käsittelyä ja nopeaa ratkaisua.

Viestin sisältö - 6 tärkeää tietoa

1. Millä käyttäjällä (tunnus tai nimi) ongelma ilmenee?

2. Millä laitteella (puhelin/tabletti/tietokone, merkki) ?

3. Jos puhelin tai tabletti, mikä ohjelmaversio oli käytössä? Ohjelmaversion numero näkyy PIN-koodia syötettäessä näytön vasemmassa alakulmassa.

4. Koskeeko ongelma tiettyä asiakasta / asiakaskäyntejä? Mahdollisimman tarkat tiedot helpottavat. Asiakkaan nimi, käynnin aika jne.

5. Mitä tehtiin? Hyvä kuvaus auttaa meitä toistamaan tilanteen.

Esim. “Hoitaja Hannu Hiltunen kirjautui tänä aamuna kahdeksan aikoihin sisään ja näki käyntilistassa asiakkaan Selma Virtanen käynnin klo 9:15, vaikka esimies Jaana Jokela oli eilen laittanut sen käyntisuunnittelussa ajalle 9:30.”

6. Kuva on kiva. Jos saat ruutukaappauksen tai vaikka puhelimen kameralla otetun kuvan tilanteesta, siitä on todennäköisesti paljon apua!

Jos et pysty vastaamaan kaikkiin kuuteen kohtaan helposti, vastaa niihin mihin pystyt.

 

Näin ne ongelmat ratkeaa - kiitos!

terveisin, NurseBuddyn asiakastiimi

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk