Asiakasta koskevan huomautuksen luominen

Tämän toiminnon avulla hoitaja voi luoda asiakasta koskevan huomion, joka tulee muiden hoitajien sekä esimiesten nähtäville. Tämän toiminnon avulla voidaan jakaa yksittäistä asiakasta koskeva tieto, joka tulee välittömästi kaikkien hoitajien, joille on aikataulutettu käynti kyseiselle asiakkaalle, nähtäville. Lisäksi tieto näkyy esimiehille. Samalle asiakkaalle voidaan luoda useita huomautuksia. Huomautus on nähtävissä niin kauan kunnes joku hoitajista tai esimiehistä kuittaa huomautuksen nähdyksi.

Asiakasta koskevan huomion huomion lisääminen

Uusi asiakasta koskeva huomautus lisätään asiakkaan käynnin tietojen kautta.

          

Kirjoita huomautus tekstikenttään ja paina “Lisää”.

Asiakasta koskevan huomion näkyminen hoitajalle

Mikäli asiakkaalle on luotu asiakasta koskeva huomautus, se näkyy hoitajalle käyntilistassa keltaisena huutomerkkinä. Huomautuksen pääsee lukemaan siirtymällä asiakkaan käyntiin.

          

Huomautus näkyy myös asiakkaan päiväkirjassa.

Asiakasta koskevan huomautuksen kuittaaminen nähdyksi

Huomautuksen voi kuitata nähdyksi painamalla “Hyväksy”. HUOM! Huomautuksen kuittaaminen poistaa huomautukseen hoitajien mobiilisovelluksesta. Huomautus on tämän jälkeen nähtävissä vain asiakkaan päiväkirjassa esimiehille. Esimiehet näkevät myös tiedon siitä, kuka on kuitannut ilmoituksen nähdyksi ja milloin. NurseBuddy antaa käyttäjälle tästä ilmoituksen, joten huomautuksen kuittaaminen vahingossa ei ole mahdollista. Hyväksy kuittaaminen painamalla "Kuittaa".

          

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk