Asiakasta koskevan huomautuksen luominen

Tämän toiminnon avulla esimies voi luoda asiakasta koskevan huomion, joka tulee hoitajien ja muiden esimiesten nähtäville. Tämän toiminnon avulla voidaan jakaa yksittäistä asiakasta koskeva tieto, joka tulee välittömästi kaikkien hoitajien, joille on aikataulutettu käynti kyseiselle asiakkaalle, nähtäville. Samalle asiakkaalle voidaan luoda useita huomautuksia. Huomautus on nähtävissä niin kauan kunnes joku hoitajista tai esimiehistä kuittaa huomautuksen nähdyksi.

Asiakasta koskevan huomion lisääminen

Asiakasta koskevan huomion voi lisätä asiakkaan Päiväkirja-näkymässä. Uusi huomio lisätään klikkaamalla “Lisää huomio asiakkaasta”.

 

Asiakasta koskevan huomion näkyminen esimiehille

Asiakasta koskevat huomiot näkyvät asiakkaan Päiväkirja-näkymässä.

Asiakasta koskevan huomion näkyminen hoitajille

Asiakasta koskevat huomiot näkyvät hoitajille mobiilisovelluksessa.

Asiakasta koskevan huomautuksen kuittaaminen nähdyksi

Huomautuksen voi kuitata nähdyksi painamalla “Hyväksy”. HUOM! Huomautuksen kuittaaminen poistaa huomautuksen, jonka jälkeen huomautus ei näy enää hoitajille eikä muille esimiehille. NurseBuddy antaa käyttäjälle tästä ilmoituksen, joten huomautuksen poistaminen vahingossa ei ole mahdollista.

Huomautus on kuittaamisen jälkeen nähtävissä vain asiakkaan päiväkirjassa esimiehille. Esimiehet näkevät myös tiedon siitä, kuka on kuitannut ilmoituksen nähdyksi ja milloin.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk