Seuraa

Käynnin tuotteen ja aikaryhmän määrittäminen

Käynnille valittavaa käynnin tuotetta Nursebuddyssä voidaan hyödyntää esimerkiksi erottelemaan eri hintaiset käynnit toisistaan kuukauden raportointia varten. Esimiehet voivat lisätä NurseBuddyyn itse uusia tuotteita. Nimen lisäksi tuotteelle voidaan asettaa myös hinta ja aikaryhmä.

Käynnin tuotteiden määrittäminen

Tuotteiden asetukset löytyvät oikeasta ylänurkasta löytyvästä valikosta

1) Klikkaa oikeasta yläkulmasta nimesi kohdalta ja valitse avautuvasta valikosta Asetukset.
2) Valitse vasemmasta reunasta välilehti Käynnin tuotteet.
3) Valitse +Lisää uusi käynnin tuote
4) Näytöllesi avautuu uusi ikkuna. Nimeä käynnin tuote ja määritä sille haluttu alv-prosentti. 

 

Screen_Shot_2018-03-20_at_11.19.49.png

5) Seuraavaksi määritetään kyseiselle tuotteelle hinta. Koska hinta voi vaihdella päivästä ja vuorokauden ajasta riippuen, ovat apunasi aikaryhmät. 

Oletuksena aikaryhmistä löytyy 9 aikaryhmää, joiden nimiä ja hintoja voit muokata klikkaamalla kynän kuvaa, joka tulee näkyviin viedessäsi hiiren aikaryhmän päälle. 

Aikaryhmien alla oleva viikkokalenteri näyttää, miten kyseiset aikaryhmät ovat voimassa.Pystyt muokkaamaan käyntien aikaryhmiä niin, että ne ovat linjassa laskutuksesi kanssa. Jos esimerkiksi haluat vaihtaa arkipäivän illan alkamaan tunnin myöhemmäksi, klikkaa kyseiseistä aikaryhmää (ei kynän kohdalta!), jonka jälkeen klikkaa niitä tunteja, jotka haluat sisällyttää kyseiseen aikaryhmään.

Kaikkia oletusryhmiä ei ole pakko käyttää, mutta niitä ei voi kokonaan poistaa. Jos sinulla on esimerkiksi vain yksi hinta palvelullesi vuorokaudenajasta riippumatta, määritä hinta yhteen aikaryhmistä oikeaksi ja "maalaa" kaikki tunnit tällä aikaryhmällä. Aikaryhmien määrittely on täysin tuotekohtaista, eli jos muokkaukset yhteen tuotteeseen eivät vaikuta toisen tuotteen aikaryhmiin.  

6) Muokkausten jälkeen valitse "Tallenna", jonka jälkeen muutokset astuvat voimaan.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk