Seuraa

Käynnin peruminen

Käynti voidaan perua joko käyntisuunnittelunäkymän tai asiakkaan kalenterin kautta.

Käynnin peruminen käyntisuunnittelunäkymästä:

  1. Valitse työkalurivistä Käynnit
  2. Valitse haluamasi päivämäärä
  3. Klikkaa hoitajalle jaettua käyntiä, jonka haluat perua
  4. Ohjelmaan aukeaa uusi ikkuna. Klikkaa ikkunassa Käynnin peruminen-painiketta ja syötä peruutuksen syy sekä mahdolliset lisätiedot
  5. Paina lopuksi Peru käynti -painiketta.
  6. Kun olet perunut käynnin, se näkyy käyntikalenterissa harmaalla pohjalla. Voit laittaa sen kanssa päällekkäin toisen käynnin.
  7. Klikkaamalla peruttua käyntiä pääset tarkastelemaan peruuntumisen syytä sekä lisätietoja.Voit myös Palauttaa perutun käynnin.

 

Käynnin peruminen asiakkaan kalenterista:

  1. Valitse työkaluriviltä Ihmiset > Asiakkaat > Valitse asiakas
  2. Siirry asiakkaan profiilissa Kalenteri-välilehdelle
  3. Klikkaa käyntiä, jonka haluat perua
  4. Klikkaa Peru käynti-painiketta ja valitse peruutuksen syy ja kirjoita mahdolliset lisätiedot
  5. Tallenna tiedot lopuksi painamalla Peru käynti

 

Peruttu käynti näkyy käynnit-kalenterissa harmaalla pohjalla. Voit palauttaa perutun käynnin klikkaamalla käyntiä uudelleen.

Huom: Vain käynti, jolle on määrätty hoitaja voidaan perua. Jos käynnille ei ole määrätty hoitajaa, voidaan käynti poistaa, jolloin perumisen syytä ei voida määritellä.

 

 

 

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk