Seuraa

Hoitajan käyntiraportin luominen

Hoitajan käyntiraportti on asikakkaan käyntiraporttia vastaava yhteenveto valitun hoitajan tekemistä käynneistä tietyllä aikavälillä. Sen muodostaminen noudattaa samaa kaavaa kuin asiakkaan käyntiraportin.

1. Valitse työkaluriviltä Raportit

2. Valitse hoitajaraporteista Käynnit

Täytä seuraavat perustiedot raportista:

1. Syötä haluamasi aikaväli

2. Valitse joko yksi hoitaja tai kaikki hoitajat

3. Valitse haluttu maksuryhmä

4. Voit myös halutessa suodattaa raportin käynnin tilan mukaan (esim. vain tehdyt käynnit)

5.  Haun alle ilmestyy luettelo kaikista käynneistä tietoineen. Jos haluat muokata käynnin tietoja, klikkaa sitä jolloin se avautuu muokkaustilaan.

Hoitajan raporttinäkymä on samanlainen kuin asiakkaiden (Ks. Asiakkaan käyntiraportin luominen). Esimiehenä voit muokata käyntien ajankohtaa tai tilaa, palvelutuotetta, sekä maksu- ja aikaryhmää. Tehtyäsi muutokset, paina lopuksi Tallenna.

  • Suunniteltu kesto vastaa kalenteriin merkittyä käynnin ajankohtaa.
  • Toteutunut kesto vastaa käynnin todellista aloitus- ja lopetusaikaa, laskettuna siitä, milloin hoitaja on aloittanut ja lopettanut käynnin mobiilisovelluksessa.
  • Laskutettava aika ilmaisee minuuttimääräisesti käynnin keston, jonka perusteella palvelusta laskutetaan asiakkaalta. Tämä lasketaan oletuksena suunnitellun ajan perusteella.

Mikäli käynti on ollut useamman hoitajan suorittama käynti, kaikki käynnillä olleet hoitajat näkyvät käynnin tiedoissa.

Käynnin tiedoissa on pudotusvalikkoja, joiden avulla voit tarkentaa käynnin tilan, palvelutuotteen, maksuryhmän sekä aikaryhmän:

  • Voit muokata käynnin Tilaa valitsemalla vaihtoehdoista joko aloitettu, tehty tai peruttu.
  • Valittua Maksuryhmää voidaan muokata.
  • Valittua Tuotetta voidaan muokata.
  • Aikaryhmästä valitaan käynnin ajankohta, jotta voidaan huomioida erilainen hinnoittelu tai raportointi eri aikoina.

Värikoodien avulla tunnistat, missä tilassa kukin palvelukäynti on:

  • Valkoinen = käyntiä ei ole tehty
  • Keltainen = käynti on alkanut
  • Vihreä = käynti on suoritettu
  • Harmaa = käynti on peruttu

Raportista voit myös tarkastella laskutettavien palveluiden kokonaisminuuttimäärää. Yhteenvedossa jokainen maksuryhmä ja tuote näkyy omana rivinään.

Raporttisivun oikeassa yläkulmassa sijaitsee Toiminnot-painike, jota klikkaamalla aukeaa pudotusvalikko:

  • Kopioi käynnit = toiminto kopioi käyntiraportin leikepöydällesi
  • Kopioi yhteenveto = toiminto kopioi laskutuksen yhteenvedon leikepöydällesi

Viereisestä Asetukset-painikkeesta klikatessa näytölle avautuu uusi ikkuna, josta voit valita, mitä tietoja raportissa näkyy. Voit myös muuttaa raporttien ajat näkymään tunteina minuuttien sijaan.

Muista tallentaa tekemäsi muutokset!

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk