Seuraa

Poissaolon luominen asiakkaalle

Jos asiakkaan palvelu keskeytyy esim. sairaalassaolon tai omaisten vierailun vuoksi, kannattaa hänelle lisätä poissaolo. Poissaolon ajalta käynnit poistetaan automaattisesti.

  1. Klikkaa “+”-merkkiä Poissaolot-osiossa.
  2. Täytä tiedot Poissaolo-lomakkeeseen. Päättymisaikaa ei ole pakko määritellä.
  3. Paina Tallenna.
  4. Jos asiakkaalle on jo suunniteltu poissaolon ajaksi käyntejä, poissaolo-lomakkeen alle ilmestyy pudotusvalikko. Klikkaa Vapauta-painiketta.
  5. Lopuksi, paina uudelleen Tallenna-painiketta vahvistaaksesi poissaolo.

Huom! Asiakkaan poissaolot näkyvät kalenterissa harmaina taustaviivoina. Poissaolon aikaiset käynnit näkyvät normaalisti, mutta näitä ei tuoda käyntisuunnitteluun.

 

 

 

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk