Seuraa

Pikaohje: Asiakkaat

Uuden asiakkaan lisääminen

1. Valitse työkaluriviltä Ihmiset

2. Valitse Asiakkaat

3. Klikkaa "+" -merkkiä oikealla

 

 

Täytä lomakkeeseen asiakkaan Perustiedot

  • Kirjoita asiakkaan etu- ja sukunimi (nämä kentät täytyy täyttää ennen kun tiedot voidaan tallentaa)
  • Lisää asiakkaan yhteystiedot ja muut tärkeät tiedot

Voit painaa oikean yläkulman Tallenna-painiketta missä tahansa kohtaa luodessasi uutta asiakasprofiilia.

 

Klikkaa Osoitetiedot-välilehteä ja syötä asiakkaan osoitetiedot tekstikenttiin

  • Huomioi osoitetietoja täyttäessäsi alla näkyvä kartta. Varmista, että kartalla näkyvä punainen nasta vastaa oikeaa sijaintia. Jos nasta ei ole oikeassa kohdassa, siirrä sitä raahaamalla.

 

Palvelutiedot-välilehdelle syötetään tiedot laskutusta varten, sekä tiedot lähetteestä ja hoitajista.

  • Perustiedot-osiossa määräät aloituspäivän palvelukäynneille. Halutessasi voit määrätä myös lopetuspäivän. Voit määrätä asiakkaalle myös tiimin.
  • Valitse Maksuryhmä ja Käyntien oletettu tuote. Tiedot valitsemastasi Maksuryhmästä ja Käynnin tuotteesta siirtyvät automaattisesti asiakaskalenteriin, nopeuttaen palvelukäyntien suunnittelua. Voit siellä myös vaihtaa valitulle käynnille muun kuin oletusmaksuryhmän tai -tuotteen. Maksuryhmät ja tuotteet voidaan määritellä yrityksesi tarpeiden mukaan (lue lisää täältä). 
  • Lisää myös tarvittaessa tarkemmat tiedot laskutusta varten.

 

Välilehden oikealle puolelle voidaan lisätä tarvittavat tiedot lähetteestä ja hoitajista.

  • Voit lisätä lähetteen antaneen henkilön tiedot
  • Voit valita hoitajan toivotun sukupuolen
  • Voit nimittää asiakkaan Vastuuhoitajan- tai hoitajat
  • Voit syöttää kenttään myös hoitajat, joiden et halua palvelevan asiakasta
  • Liittääksesi palveluun liittyviä tiedostoja (esim. maksusitoumus) asiakkaan profiiliin, siirry välilehden Tiedostot-osioon ja klikkaa “+”-merkkiä

 

Pääasialliset terveystiedot kirjataan suoraan asiakkaan hoitosuunnitelmaan. Tämän osion Terveys-välilehdelle voidaan kuitenkin kirjata terveyttä koskevia lisätietoja, kuten lisäpalvelut, huomioitavat allergiat ja apuvälineet sekä tieto mahdollisesta elvytyskiellosta.

Yksityiskohtaisemmat ohjeet asiakkaisiin liittyen löytyvät Asiakastietojen hallinta -osiosta.

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk