Seuraa

Hoitajan GPS-sijainnin käyttäminen

Hoitajien GPS-sijainnin avulla voidaan paitsi antaa lisäturvaa hoitajille myös parantaa käyntien raportoinnin laatua. Sijaintitiedon avulla saadaan tekninen varmenne asiakkaan luona käymisestä, ehkäisten NurseBuddyn mobiilisovelluksen väärinkäytöksiä ja lisäten esimerkiksi viranomaisvaatimuksia varten käyntien lokitietoja. 

Sijaintitiedon avulla NurseBuddy osaa myös automaattisesti antaa ilmoituksen esimiehelle, mikäli hoitaja kirjaa käynnin jossakin muualla kuin asiakkaan osoitteessa. Ilmoitus näkyy samalla tavalla NurseBuddyn yläpalkin punaisena lippuna kuin esimerkiksi myöhästymiset käynneiltä.

GPS-sijainnin käyttöönotto edellyttää asetusten tekemistä yrityksen NurseBuddy -tiliin; ota siis ominaisuuden kytkemiseksi yhteyttä NurseBuddyn asiakastukeen!

 

GPS-sijainnin katsominen

Kun GPS-sijainti on käytössä, hoitajan käynnille tallennetun GPS-sijainnin pääset näkemään:
1) Avaa Käynnit -välilehti
2) Valitse aikajanalta haluamasi käynti
3) Avautuvasta ikkunasta, klikkaa "Näytä kartalla"

Kartalla näkyy sekä käynnin aluksi (tumman ruskea merkki) että käynnin lopuksi (vaalean ruskea) tallentunut sijainti. Merkin ympärillä oleva kehä ilmaisee sijainnin aluetta - siltä varalta että paikannustieto on ollut epätarkka eikä sijaintia ole voitu määrittää tarkasti.

Asiakkaan osoitteen sijainti näkyy kartalla NurseBuddyn vihreänä.

 

Huom! Puhelimesta saatava GPS-sijainti on herkkä häiriöille, ja siksi sijainnin tarkkuus ja sijainnin määrittämä paikka voivat joissain tilanteissa osoittaa väärin. Tarkan paikannuksen saaminen voi puhelinmallista riippuen myös kestää pitkään. Toistuvissa ongelmissa ota yhteyttä NurseBuddyn asiakastukeen.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk