Seuraa

Yrityskohtaiset asetukset

NurseBuddyn yrityskohtaiset asennukset löydät klikkaamalla oikeassa yläkulmassa näkyvää nimeäsi ja valitsemalla asetukset. Asetusten kautta pääset muokkaamaan yleisiä asetuksia, käynnin tuotteita, maksuryhmiä, hoitosuunnitelmapohjaa sekä hoitajan osaamisia. 

Screen_Shot_2018-02-12_at_10.11.57.png

 

Yleiset asetukset

Yleisten asetusten kautta voit muuttaa oletuskohtaisia asetuksia yrityksellesi paremmin sopiviksi sekä aktivoimaan toimintoja. Laita meille viestiä chatissa, jos haluat lisätietoa jostain asetuksesta!

Screen_Shot_2018-02-12_at_09.59.45.pngScreen_Shot_2018-02-12_at_10.00.00.png

Muistathan tallentaa tehdyt muutokset!

Käynnin tuotteet

Käynnin tuotteilla voidaan erotella toisistaan eri tyyppisiä käyntejä (esimerkiksi kotiapu ja sairaanhoito). Eri tuotteille voidaan määrittää eri hinnat, mikä helpottaa laskuttamista. Käynnin tuotteiden määrittäminen tapahtuu asetusten kautta. Lue lisää täältä

Maksuryhmät

Maksuryhmällä viitataan käynnin maksajaan (esim. yksityinen, palveluseteli, ostopalvelu). Ks. Maksuryhmien hallinta

 

Käynnin aikaryhmä

Käynnin hinta vaihtelee usein vuorokauden ajan ja päivän mukaan (esimerkiksi arki, viikonloppu, ilta, yö jne.). Ota yhteyttä chatin kautta tai tuki@nursebuddy.fi, niin luomme sinulle tarvittavat aikaryhmät.

Tehtävät

Tehtävillä viitataan asiakkaan luona tehtäviin toimenpiteisiin (esimerkiksi suihkutus, haavahoito, verenpaineen mittaus jne.). Tehtävien määrälle ei ole ylärajaa. Tarvittavat tehtävät luodaan yleensä käyttöönoton yhteydessä, mutta niitä voidaan lisätä myös jälkikäteen milloin vain. Jos haluat muutoksia tehtävävalikoimaasi, ota yhteyttä chatin kautta tai tuki@nursebuddy.fi.

Kun ylläolevat asetukset on määritelty vastaamaan yrityksesi tarpeita, ovat vaihtoehdot käytettävissäsi uutta käyntiä luodessasi. Näin tiedot menevät suoraan oikein raportille. 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö

0 Kommentit

Kirjaudu sisään jättääksesi kommentin.
Palvelun toteuttaa Zendesk