NurseBuddyn PSOP-integraation toimintaperiaate
Linkitetään NB:n ja PSOP:n asiakkaat keskenään.
Muokataan NB:n PSOP-käynteihin liittyvät käyntien tuotteet PSOP-järjestelmän palveluita vastaaviksi ja sen jälkeen linkitetään nämä keskenään.
Varmistetaan, että NB:n asiakkailla on asetettuna oikeat käynnin tuotteet PSOP-käynneille.
Käynnit ovat tämän jälkeen kirjattavissa PSOP-järjestelmään yhdellä napin painalluksella Nursebuddysta asiakasraportilta Käynnit - Tuotteittain.
Peruskäsitteet
PSOP-järjestelmässä on listattuna Palveluita. Palvelu voi olla esim. “Säännöllinen kotihoito”. Jokainen palvelu sisältää tietyn määrän palvelusisältöjä, jotka määrittävät hinnat eri aikoina tapahtuville käynneille. Palvelun yksi palvelusisältö voi olla nimeltään esim. “Arkisin 7-18”.
Nursebuddyssa (NB) PSOP:n palvelua vastaava käsite on Käynnin tuote. Käynnin tuote sisältää aikaryhmiä, jotka ovat vastaavia kuin PSOP:n palvelun palvelusisällöt.
PSOP-järjestelmässä on määriteltynä toimipaikoille Palveluntuottajan koodi. Tieto löytyy sekä Perustiedot- että Toimipaikka-välilehdiltä (katso esimerkkikuva alla). Jos Toimipaikka-välilehti näkyy tyhjänä, klikkaa vasemmassa laidassa olevaa toimipaikan nimeä, jonka jälkeen tiedot täytetään kenttiin automaattisesti.
Ota heti aluksi palveluntuottajan koodi itsellesi muistiin, sillä tarvitset sitä seuraavissa vaiheissa! Nursebuddyn PSOP-järjestelmään tekemät kirjaukset sisältävät aina tämän koodin:
Ensisijaisesti se noudetaan Nursebuddyn käynnin tuotteen Toimipaikan palveluntuottajan koodi -kentästä.
Toissijaisesti PSOP-integraation asetusten kohdasta Yleinen palveluntuottajan koodi.
Tärkeää on varmistaa, että näissä kohdissa on sama koodi. Jos molemmat näistä kentistä ovat tyhjiä, jää kentän arvo tyhjäksi myös kirjaukseen. Tällöin kirjattu käynti ei näy PSOP-järjestelmässä oikein.
Aloitetaan! Lue seuraavaksi: