NurseBuddyn PSOP-integraation toimintaperiaate
Linkitetään NB:n ja PSOP:n asiakkaat keskenään.
Muokataan NB:n PSOP-käynteihin liittyvät käyntien tuotteet PSOP-järjestelmän palveluita vastaaviksi ja sen jälkeen linkitetään nämä keskenään.
Varmistetaan, että NB:n asiakkailla on asetettuna oikeat käynnin tuotteet PSOP-käynneille.
Käynnit ovat tämän jälkeen kirjattavissa PSOP-järjestelmään yhdellä napin painalluksella Nursebuddysta asiakasraportilta Käynnit - Tuotteittain.
Peruskäsitteet
PSOP-järjestelmässä on listattuna Palveluita. Palvelu voi olla esim. “Säännöllinen kotihoito”. Jokainen palvelu sisältää tietyn määrän palvelusisältöjä, jotka määrittävät hinnat eri aikoina tapahtuville käynneille. Palvelun yksi palvelusisältö voi olla nimeltään esim. “Arkisin 7-18”.
Nursebuddyssa (NB) PSOP:n palvelua vastaava käsite on Käynnin tuote. Käynnin tuote sisältää aikaryhmiä, jotka ovat vastaavia kuin PSOP:n palvelun palvelusisällöt.
PSOP-järjestelmässä tulee määrittää yrityksellesi niin kutsuttu Toimipaikan tunniste. Tieto löytyy sivulta Toimipaikat:
Ota lisäämäsi toimipaikan tunniste itsellesi muistiin, sillä tarvitset sitä seuraavissa vaiheissa. Nursebuddyn PSOP-järjestelmään tekemät kirjaukset sisältävät aina tämän tunnisteen, jotta kirjauksesi menevät läpi oikein. Tunniste noudetaan Nursebuddyn käynnin tuotteen tiedoissa olevasta Toimipaikan tunniste -kentästä.
Tärkeää on varmistaa, että sekä PSOP:issa että Nursebuddyssa on näissä kohdissa sama tunniste. Jos tunnisteessa on eroa, jää kentän arvo tyhjäksi kirjaukseen eikä käynti ei näy PSOP-järjestelmässä oikein.
Aloitetaan! Lue seuraavaksi: