Ennen aloittamista: Ota yhteys tuki@nursebuddy.fi ja ilmoita meille, että olet ottamassa PSOP-kirjaukset käyttöön. Avaamme järjestelmään tarvittavat yhteydet.
Ihan ensin laitetaan kuntoon perusasetukset, joiden avulla PSOP ja Nursebuddy tunnistavat toisensa sekä oikeat asiakkaat.
1. Vaihe: Luo yrityksellesi tunniste eli API-Avain
Niin kutsuttu API-Avain on tunniste, joka "avaa oven" PSOP:in ja Nursebuddyn välille. Voit määrittää API-Avaimelle voimassaoloajan (enintään 12 kk kerrallaan).
Luo yrityksellesi API-Avain PSOP:issa organisaatiosi tiedoissa seuraamalla näitä ohjeita (siirryt PSOP:in tukiportaaliin).
Kopioi API-Avaimesi tiedot PSOP-sivun ohjeiden mukaan.
Siirry Nursebuddyyn ja mene kohtaan Asetukset > Integraatiot.
Liitä API-Avain sille varattuun kenttään:
5. Muut asetukset eivät ole pakollisia:
Toimipaikan tunniste: Järjestelmänlaajuinen tunniste, jota käytetään kirjauksissa, jos käynnin tuotteille ei ole määritelty erillistä palveluntuottajan koodia. Katso lisätiedot kohdasta Integraation peruskäsitteet.
Lähetä hoitomuistiinpanot: Jos tämä on valittuna, hoitajien kirjaukset siirtyvät PSOP:iin.
6. Klikkaa lopuksi Tallenna.
2. Vaihe: Linkitä Nursebuddyn asiakas PSOP:in asiakkaaseen
Edellisen vaiheen jälkeen asiakkaille ilmestyy automaattisesti Palvelusetelit (PSOP) -välilehti, kuten allaolevassa esimerkissä. Tällä sivulla näet asiakkaan Asiakasnumeron:
1. Kopioi hiirellä asiakasnumero talteen.
2. Siirry PSOP:iin ja etsi siellä vastaava asiakas nimellä.
3. Liitä sen jälkeen Nursebuddysta kopioitu asiakasnumero PSOP:in vastaavaan asiakkaaseen (Asiakkaan tiedot > Perustiedot ja siellä kenttä Asiakasnumero).
4. Tallenna muutokset.
Kun asiakastunniste on lisätty ja tallennettu, on Nursebuddyn asiakkaan linkitys PSOP:n asiakkaaseen valmis.
PSOP-integraatio käyttää asiakkaan ja setelin tunnistamiseen myös syntymäaikaa. Mikäli Nursebuddyn asiakkaille ei ole lisätty syntymäaikaa, tulee tämä tieto nyt lisätä PSOP:in kautta laskutettaviin asiakasprofiileihin.
Seuraava vaihe: