Asiakkaaseen liitetty saldo- tai palveluseteli liittyy PSOP-järjestelmässä aina johonkin PSOP:n palveluun. Tämä palvelu tulee määritellä Nursebuddyn omaksi käynnin tuotteeksi.
Jos sinulla on jo valmiina palvelua vastaava tuote, voit muokata sen kuntoon. Vaihtoehtoisesti voit luoda täysin uuden tuotteen Nursebuddyyn, kuten alla ohjeistetaan:
Mene kohtaan Asetukset > Käynnin tuotteet.
Lisää tuote klikkaamalla painiketta + Lisää uusi käynnin tuote.
Määrittele ensin perustiedot kuten nimi ja pyöristettävän ajan käsittely.
Merkitse Toimipaikan palveluntuottajan koodi -kenttään sama arvo, kuin sinulla on PSOP-järjestelmässä Palveluntuottajan koodi -kentän arvona. Tällöin kirjaus menee oikein oikealle toimipaikalle ja näkyy PSOP-järjestelmässä oikein. Tarkista tämän kentän käyttö ohjeesta Integraation perusperiaate ja käsitteet >>
Siirry sen jälkeen välilehdelle Aikaryhmät ja määritä ne PSOP:in palvelusisältöjä vastaaviksi eli valitse tänne ne viikonpäivät ja kellonajat, joina kyseistä palvelua tarjoat.
Ole tarkkana, että Nursebuddyn käynnin tuotteen käytössä olevat aikaryhmät vastaavat PSOP:in palveluita aikoja. Esimerkiksi vammaispalvelu-palvelun ryhmiä on PSOP:issa yleensä kaksi: Ma-La ja Su&Pyhä. Tällöin Nursebuddyn tuotteeseen luodaan näitä vastaavat nimet ja ajat.
On yleistä, että Nursebuddyn käynnin tuotteeseen jää muokkauksen jälkeen käyttämättömiä aikaryhmiä (esim. vammaispalvelun tapauksessa on ainoastaan kaksi käytössä olevaa aikaryhmää ja loput jää käyttämättä).
Ylijäävistä aikaryhmistä ei sinänsä ole haittaa, mutta erilaisilta listoilta oikeiden tuotteiden poimiminen on nopeampaa, kun ylimääräiset joko eivät ole näkyvissä tai jos käyttämättömät on nimetty siten, että ne erottuvat nopeammin. Samassa tuotteessa voi olla useampi käyttämätön aikaryhmä nimetty samalla nimellä, esim. "(ei käytössä)".
Ylijäävät aikaryhmät voi myös piilottaa näkyvistä klikkaamalla Tyhjennä ajat -linkkiä aikatauluruudukon yläpuolelta: