Kaikki kokoelmat
Asiakasprofiilit
Muiden asiakas- ja hoitotietojen täydentäminen
Perheenjäsenen tai muun yhteyshenkilön näkymä Nursebuddyyn
Perheenjäsenen tai muun yhteyshenkilön näkymä Nursebuddyyn

Kuinka omainen kirjautuu Nursebuddyyn ja mitä hän siellä näkee?

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli viikko sitten

Omainen tai muu yhteyshenkilö voidaan kutsua käyttämään Nursebuddya joko käyttäjätunnuksen + numeerisen PIN-koodin avulla, tai suoralla sähköpostikutsulla. Sähköpostikutsulla omainen voi määrittää itse itselleen PIN-koodin.

Kirjautuminen tapahtuu joko tietokoneen tai mobiililaitteen internet-selaimella osoitteessa: https://app.nursebuddy.fi

Kirjautumisen jälkeen perheenjäsenen näkymä on tämän kaltainen:

  • Vasemmassa laidassa näkyvät asiakkaan yhteystiedot, yhteenveto heidän hoitosuunnitelmastaan, hoitokäynteihin sisältyvät lisätehtävät sekä mahdolliset lääkkeet.

  • Päiväkirja-välilehdellä näytetään käyntien tapahtumat sekä mahdolliset hoitajien lisäämät huomiot. Lisätietoja saa klikkaamalla käynnin kohdalla olevaa nuolta. Tähän näkymään omainen voi itsekin kirjoittaa huomioita, jotka hän haluaa viestittää hoivaajille.

  • Kalenteri-välilehdeltä näkyvät kaikkien käyntien ajankohdat. Kalenterinäkymää voi selailla sivun yläosan nuolipainikkeista. Lisäksi voi valita näytetäänkö kalenteri viikon, kahden viikon vai kuukauden ajalta. Lisätietoja käynnistä on nähtävillä, kun vie hiiren kursorin käynnin kohdalle.

Uloskirjautuminen tapahtuu oikean yläkulman painikkeesta.


Voiko jotain tietoja piilottaa omaisnäkymästä?

Kyllä, pääkäyttäjä voi halutessaan määrittää joitakin asetuksia tähän liittyen Nursebuddyn yleisissä asetuksissa.

Perheenjäsen näkee aina käynnin tehtävät sekä käynnin muistiinpanot.


Jos esimiesten ja hoitajien päiväkirjamerkintöjä ei haluta näyttää omaiselle päiväkirjassa, ne voidaan piilottaa Omaisnäkymää koskevissa asetuksissa. Samoin käynnin kirjalliset ohjeet voidaan merkitä piilotetuiksi "Näytä käyntien lisätiedot" -asetuksella:

Voiko omaisnäkymästä nähdä useamman henkilön tietoja ja tarvitaanko tähän monta tunnusta?

Kyllä voi nähdä ja tämä onnistuu yhdellä tunnuksella. Kertaalleen luodun yhteyshenkilön voi valita listalta useampaan asiakasprofiilin tilanteen mukaan (esim. aikuiset lapset molempien vanhempien profiileihin tai omalääkäri useamman asiakkaan profiileihin).

Tämän jälkeen yhteyshenkilö voi vaihtaa halutun profiilin vasemmasta ylänurkasta, yhdellä kirjautumisella:


Vastasiko tämä kysymykseesi?