Siirry pääsisältöön

Perheenjäsenen tai muun yhteyshenkilön näkymä Nursebuddyyn

Kuinka omainen kirjautuu Nursebuddyyn ja mitä hän siellä näkee?

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty tällä viikolla

Omainen tai muu yhteyshenkilö voidaan kutsua käyttämään Nursebuddya joko käyttäjätunnuksen + numeerisen PIN-koodin avulla, tai suoralla sähköpostikutsulla. Sähköpostikutsulla omainen voi määrittää itse itselleen PIN-koodin.

Kirjautuminen tapahtuu joko tietokoneen tai mobiililaitteen internet-selaimella osoitteessa: https://login.nursebuddy.fi.

Kirjautumisen jälkeen perheenjäsenen näkymä on tämän kaltainen:

  • Vasemmassa laidassa näkyvät asiakkaan yhteystiedot, yhteenveto käyntien tärkeimmistä tehtävistä, mahdolliset muut yhteyshenkilöt sekä listaus asiakkaan lääkkeistä.

  • Päiväkirja-välilehdellä näytetään käyntien tapahtumat sekä mahdolliset hoitajien lisäämät huomiot. Lisätietoja saa klikkaamalla käynnin auki.

    Tähän näkymään omainen voi itsekin kirjoittaa huomioita ja terveisiä, klikkaamalla Lisää päiväkirjamerkintä -painiketta.

  • Kalenteri-välilehdeltä näkyvät kaikkien käyntien ajankohdat. Kalenterinäkymää voi selailla sivun yläosan nuolipainikkeista. Lisäksi voi valita näytetäänkö kalenteri viikon, kahden viikon vai kuukauden ajalta. Asetuksissa voidaan sallia omaisen nähdä myös käynnin ohjetekstit.

  • Hoitosuunnitelma-välilehti sisältää yleiskatsauksen aktiivisena olevan hoitosuunnitelmaan. Riviä klikkaamalla omainen voi tarkastella yksittäisiä kategorioita tarkemmin:

Voiko omaisnäkymästä nähdä useamman henkilön tietoja ja tarvitaanko tähän monta tunnusta?

Kyllä voi nähdä ja tämä onnistuu yhdellä tunnuksella.

Kertaalleen luodun yhteyshenkilön voi hoivayritys liittää useampaan asiakasprofiilin tilanteen mukaan (esim. aikuiset lapset molempien vanhempien profiileihin).

Tämän jälkeen yhteyshenkilö voi vaihtaa halutun profiilin vasemmasta ylänurkasta, yhdellä kirjautumisella:

Vastasiko tämä kysymykseesi?