Asiakkaan profiilin Päiväkirja-välilehdeltä näet kaikki asiakkaan käynnit ja niillä tehdyt toimenpiteet. Päiväkirjassa käyntirivien väritunnisteet osoittavat käynnin tilan: aloitetut, valmiit, tekemättömät ja perutut. Riviä klikkaamalla näet hoitajan tekemät kirjaukset ja muistiinpanot.
Voit myös tutkia erilaisia muistiinpanoja aikajärjestyksessä tuoreimmasta vanhimpaan. Tämä sisältää myös asiakkaiden perheenjäsenten jättämät terveiset mikäli tämä toiminto on laitettu teillä päälle. Lue lisää omaisnäkymästä >
Erilaisten muistiinpanojen käyttötarkoitukset
Nursebuddyssa on kolme erilaista muistiinpanotyyppiä:
kunkin käynnin yhteyteen lisättävät hoitajan muistiinpanot
asiakkaan tietoihin lisättävät muistilaput kiireellisesti tiedotettavia asioita varten
asiakkaan tietoihin lisättävät päiväkirjamerkinnät, jotka eivät liity tiettyihin käynteihin vaan ovat yleisempää asiakkaan asioiden hoitamiseen liittyvää asiaa.
Esimies ja pääkäyttäjä näkevät kaikki asiakkaaseen ja käynteihin liittyvät muistiinpanot ja muistilaput, ja voivat niitä myös lisätä.
Muut käyttäjäryhmät näkevät ne seuraavasti:
| Hoitaja voi lisätä | Muut hoitajat näkevät | Omainen näkee | Omainen voi lisätä |
Muistilaput asiakkaasta | kyllä | kyllä | - | - |
Päiväkirja-viestit | kyllä | kyllä | kyllä, kun sallittu asetuksissa | kyllä, kun sallittu asetuksissa |
Hoitajan muistiinpanot | kyllä | kyllä | kyllä | - |
Jos tarvitset toimittaa asiakkaaseen liittyviä kirjauksia esim. hyvinvointialueelle, voit ladata kaikki kolme sisältötyyppiä Asiakasmerkinnät-raportille.
Asiakkaaseen liittyvien huomioiden tarkastelu mobiilisovelluksessa
Hoitajat voivat selailla päiväkirjaviestejä, käyntikirjauksia ja muistilappuja Nursebuddy for Carers -mobiliisovelluksessa. Päiväkirjan löytää avaamalla asiakkaan profiilin napauttamalla joko nimeä tai profiilikuvaa käynnin kohdalla.
Tarkista täältä, miten hoitaja voi lisätä muistiinpanoja Nursebuddyn mobiilisovelluksessa >>