Siirry pääsisältöön

Asiakkaan päiväkirja ja muistiinpanot

Tässä opit mitä tietoja päiväkirja sisältää ja kuinka seurata käyntien toteutumista sen avulla.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli viikko sitten

Asiakkaan profiilin Päiväkirja-välilehdeltä näet kaikki asiakkaan käynnit ja niillä tehdyt toimenpiteet. Päiväkirjassa käyntirivien väritunnisteet osoittavat käynnin tilan: aloitetut, valmiit, tekemättömät ja perutut. Riviä klikkaamalla näet hoitajan tekemät kirjaukset ja muistiinpanot.

Voit myös tutkia erilaisia muistiinpanoja aikajärjestyksessä tuoreimmasta vanhimpaan. Tämä sisältää myös asiakkaiden perheenjäsenten jättämät terveiset mikäli tämä toiminto on laitettu teillä päälle. Lue lisää omaisnäkymästä >

Erilaisten muistiinpanojen käyttötarkoitukset

Nursebuddyssa on kolme erilaista muistiinpanotyyppiä:

  • kunkin käynnin yhteyteen lisättävät hoitajan muistiinpanot

  • asiakkaan tietoihin lisättävät muistilaput kiireellisesti tiedotettavia asioita varten

  • asiakkaan tietoihin lisättävät päiväkirjamerkinnät, jotka eivät liity tiettyihin käynteihin vaan ovat yleisempää asiakkaan asioiden hoitamiseen liittyvää asiaa.

Esimies ja pääkäyttäjä näkevät kaikki asiakkaaseen ja käynteihin liittyvät muistiinpanot ja muistilaput, ja voivat niitä myös lisätä.

Muut käyttäjäryhmät näkevät ne seuraavasti:

Hoitaja voi lisätä

Muut hoitajat näkevät

Omainen näkee

Omainen voi lisätä

Muistilaput asiakkaasta

kyllä

kyllä

-

-

Päiväkirja-viestit

kyllä

kyllä

kyllä, kun sallittu asetuksissa

kyllä, kun sallittu asetuksissa

Hoitajan muistiinpanot

kyllä

kyllä

kyllä

-

Jos tarvitset toimittaa asiakkaaseen liittyviä kirjauksia esim. hyvinvointialueelle, voit ladata kaikki kolme sisältötyyppiä Asiakasmerkinnät-raportille.

Asiakkaaseen liittyvien huomioiden tarkastelu mobiilisovelluksessa

Hoitajat voivat selailla päiväkirjaviestejä, käyntikirjauksia ja muistilappuja Nursebuddy for Carers -mobiliisovelluksessa. Päiväkirjan löytää avaamalla asiakkaan profiilin napauttamalla joko nimeä tai profiilikuvaa käynnin kohdalla.

Vastasiko tämä kysymykseesi?