Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatPSOP-integraatioPSOP-käyttö Nursebuddyssa
Muistilista: varmista nämä ennen siirtoa
Muistilista: varmista nämä ennen siirtoa
Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Tässä vaiheessa on hyvä varmistaa, että asiakkaan käynneillä on asetettuna oikeat käyntien tuotteet ja että tuotteiden aikaryhmät toimivat oikein. Tässä muistilista:

  1. Mene halutun asiakkaan Käynnit - Lista -raporttiin.

  2. Valitse haluamasi aikaväli tarkasteltavaksi.

  3. Tarkista, että olet valinnut raportin Asetukset-painikkeen takaa vähintään seuraavat sarakkeet raporttiin näkyville: Asiakkaan nimi, Käynnin suunniteltu aloitusaika, Käynnin tuote ja Käynnin aikaryhmä.

  4. Varmista, että kaikki halutut PSOP-käynnit on merkitty Tehdyiksi. Vaihda tarvittaessa aloittamattomien tai kesken olevien käyntien tila raportilla oikeaksi.

  5. Varmista, että kaikilla halutuilla PSOP-käynneillä on valittuna oikea käynnin tuote.

Kokeile sitten tietojen vientiä PSOP:iin. Löydät ohjeet ja vinkit täältä >>

Työskentelyä helpottavia vinkkejä

  • Jos tuote ei ole käynnille kunnossa, niin se tulee korjata oikeaksi. Tähän on ainakin kaksi tapaa:

    Voit muokata Käynnit - Lista -raportista käyntien tuotteet yksitellen kuntoon käynti kerrallaan. Tämä on nopea tapa korjata yksi yksittäinen käynti kuntoon.

    Toistuviin käyntisarjoihin kannattaa tehdä kaikkiin samat muutokset yhdellä kertaa. Mene asiakkaan kalenteriin ja klikkaa sieltä käynti auki. Vaihda sen jälkeen käynneille oikeat käyntien tuotteet kuntoon ja valitse tallennuksen yhteydessä, että muutokset koskevat kaikkia tulevia käyntejä.

  • Jos käynnin tuotteen aikaryhmä valikoituu käynnille jostain syystä väärin, niin ei kannata mennä korjaamaan käyntien aikaryhmiä kuntoon raporttinäkymästä käsin yksitellen jokaiselle käynnille. Oikea tapa on korjata käynnin tuotteen aikaryhmämääritys kuntoon.

    Palaa siis kohtaan Käynnin tuotteen muokkaaminen palveluseteliä vastaavaksi ja varmista, että käynnin aikaryhmät on määritelty halutulla tavalla.

    Huomaa, että käynnin aikaryhmä määräytyy käynnille sen suunnitellun alkuhetken mukaan (jakoa aikaryhmien välille ei tunnisteta PSOP-tiedonsiirrossa).

  • Jos asiakkaalle tehdään pääsääntöisesti jotain tiettyä PSOP-palvelun käyntiä, voit halutessasi asettaa Nursebuddyssa asiakkaan käyntien oletustuotteeksi haluamasi PSOP-palveluun liitetyn käynnin tuotteen.

    Tämän avulla asiakkaalle jatkossa luoduille käynneille tulee automaattisesti valituksi tämä käynnin tuote. Katso lisätietoja asiakasprofiilin muokkaamisesta >>

Vastasiko tämä kysymykseesi?