Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatPSOP-integraatioPSOP-käyttö Nursebuddyssa
Kirjausten lähettäminen PSOP-järjestelmään
Kirjausten lähettäminen PSOP-järjestelmään
Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Näin lähetät kirjaukset Nursebuddysta PSOP:iin:

  1. Avaa Nursebuddyn asiakasraporteilta Käynnit - Tuotteittain -raportti haluamallasi aikavälillä.

  2. Valitse haluamasi asiakas.

  3. Raportti näyttää kaikkien valitulla aikavälillä tehtyjen käyntien käynnin tuotteiden aikaryhmäerotellut yhteenvedot omissa laatikoissaan, esimerkiksi:

Vinkki: Voit halutessasi myös suodattaa raporttia näyttämään vain tietyt tuotteet jolloin voit kirjata PSOP-järjestelmään testausvaiheessa kätevästi vain joidenkin tiettyjen tuotteiden käyntejä.

Jos raportilla näkyy tehtyjä käyntejä halutulle PSOP-tuotteelle, niin on vielä hyvä varmistaa, että tehtyjen käyntien aikaryhmät ovat menneet oikein, eikä joukossa ole aikaryhmiä joita siellä ei kuuluisi olla.

4. Kun olet valmis lähettämään kirjaukset, mene Toiminnot-valikkoon ja valitse Lähetä PSOP-kirjaukset (x kpl), jossa x kertoo lähetettävien kirjausten kappalemäärän. Kuvan esimerkissä kirjauksia siirtyy 7 kpl:

5. Odota noin 10 minuuttia, sillä kirjaukset näkyvät PSOP-järjestelmässä pienellä viiveellä. (Jos vahingossa lähetät saman käynnin/käyntien kirjaukset vahingossa useampaan kertaan PSOP-järjestelmään, ei tarvitse olla huolissaan, sillä jokainen käynti kirjataan PSOP-järjestelmään ainoastaan kerran.)

6. Tarkista vielä PSOP-järjestelmän puolelta, että käyntien kirjaukset ilmestyvät näkyviin sinne. Kun näin on, niin integraatio toimii nyt kuntoon laitetun käynnin tuotteen osalta oikein.

Onneksi olkoon!

Jos törmäät virheilmoituksiin tai kirjaukset eivät siirry, katso apua niiden ratkaisemiseen täältä >>

Työskentelyä nopeuttavia vinkkejä

Kun kaikki asiakkaat ja käyntien tuotteet on kunnossa ja linkattuina PSOP:iin, voit halutessasi lähettää kaikki PSOP-kirjaukset yhdellä napin painalluksella.

  1. Valitse tuoteraportilta haluttu aikaväli.

  2. Sen jälkeen Kaikki asiakkaat.

  3. Nyt voit lähettää Toiminnot-valikosta kaikkien asiakkaiden kaikki PSOP-kirjaukset kerralla.

Entä jos tarvitsee tehdä muutoksia?

  • Jokaisen Nursebuddyn käynnin pystyy kirjaamaan ainoastaan yhden kerran PSOP-järjestelmään. Jos poistat käynnin kirjauksen käsin PSOP-järjestelmästä, ei kyseistä käyntiä voi enää kirjata uudelleen Nursebuddysta, vaan se täytyy kirjata käsin PSOP-järjestelmään.

  • Jos jo kirjattuun käyntiin tehdään muutoksia Nursebuddyn puolella, niin käyntiin tehdyt muutokset eivät päivity PSOP-järjestelmään. Tällöin korjaukset täytyy tehdä PSOP:iin käsin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?