Siirry pääsisältöön

Työvuorovelhon hyödyntäminen Nursebuddyssa

Integraation avulla voit hallita helpommin työvuoroja Nursebuddyssa

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 viikkoa sitten

Nursebuddyssa on integraatiomahdollisuus Työvuorovelhoon. Tämän rajapinnan avulla voit luoda työehtosopimuksen mukaisia vuorolistoja ja siirtää ne helposti Nursebuddyyn.

Kysy meiltä lisää integraation kytkemisestä päälle: tuki@nursebuddy.fi

Kun olet hankkimassa Työvuorovelhoa, huomioi nämä:

  • Integraatio toimii yhteen suuntaan eli vuorot ja vapaat hallitaan Velhossa ja tuodaan Nursebuddyyn.

  • Integraatio ei toimi automaattiajastuksella, vaan julkaiset vuorot itse Nursebuddyyn päin. Ajastus kerryttäisi tuhansittain turhaa dataa palvelimelle koska integraatiossa ei ole datalle poistomekanismia. Varmista, ettei yrityksellesi laiteta tällaisia asetuksia päälle Velhossa.

  • Integraatio ei käsittele asiakkaiden (Työvuorovelhon käsite “työpiste”) tietoja. Käyntien jakaminen hoitajille tehdään edelleen Nursebuddyssa.

  • Integraatio ei tuo hoitajien poissaolotietoja. Poissaolojen syyt (esim. sairaus, vuosiloma) hallitaan TVV:ssä eikä hoitajalle vain laiteta työvuoroa poissaolon ajalle.

Tarkista nämä mahdollisissa ongelmatilanteissa, jos työvuorot eivät siirry hoitajalle Nursebuddyyn:

1. Onko hoitajalle jo luotu aiemmin vuoroja Nursebuddyn puolella?

Jos Nursebuddyssa on jo vuoroja, uusia ei lähetetä niiden päälle.

Kokeile tuoda Työvuorovelhon vuoroja sellaiselle ajankohdalle, jolla niitä ei vielä ennestään ole.

2. Onko hoitajan tunniste yhdistetty henkilöön molemmissa järjestelmissä samalla tavalla?

Työvuorovelhossa on voitu käyttää työntekijätunnisteena esim. HETU:a tai vaikkapa juoksevaa numerointia.

Varmista Nursebuddyssa hoitajan profiilista, että Työntekijätunnus-kentässä on Velhossa olevaa arvoa vastaava arvo.

Kokeile sen jälkeen vuorojen tuontia uudelleen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?