Nursebuddyn raportit on jaettu hoitajiin ja asiakkaisiin, jotta voit tarkastella tietoja molemmista näkökulmista. Voit hyödyntää raportteja asiakkaiden laskutuksessa, tukemaan hoitajien palkanmaksua sekä pitämään hoitajien osaamistiedot ajan tasalla:
Asiakasraportit
Käynnit - Tuotteittain: Mahdollistaa käyntien tarkastelun eri maksuryhmien mukaan jaoteltuna yhteenvetona. Tämä raportti on käytännöllinen, kun tarvitset eritellä käynnit tuotteittain esimerkiksi hyvinvointialueelle tehtävän ja yksityisen hoitotyön välillä. Jos käytössäsi on laskutusintegraatioita, tämän raportin avulla siirrät kirjaukset Nursebuddysta esimerkiksi PSOP:iin tai muihin ohjelmiin.
Käynnit - Yhteenveto: Näyttää suunnittelemasi ja raportoimasi tunnit sekä käyntien määrän yhteenvetona. Lue lisää täältä >>
Käynnit - Lista: Kaikkein yksityiskohtaisin ja monipuolisin raporttimme. Sieltä näet kaiken asiakkaiden käynteihin liittyvän tiedon. Lue lisää sen ominaisuuksista ja käyttötavoista täältä >>
Poissaolot: Tämä raportti näyttää kaikki asiakkaiden poissaolot (esim. tiedossa olevat lomat tai pitkät sairaalajaksot), jotka on merkitty heidän kalentereihinsa. Lue lisää >>
Asiakasmerkinnät: Raportti sisältää kaikki hoitajien ja esimiesten kirjoittamat muistiinpanot, merkinnät ja huomiot; sekä tietokoneella että hoitajan mobiilisovelluksella merkityt. Tämä raportti on hyödyllinen, kun tulee tarve lähettää asiakkaan hoitokirjaukset yhteenvetona muille hoidossa mukana oleville tahoille tai viranomaisille. Lue lisää raportin käytöstä >>
Hoitajaraportit
Hoitajien neljä ensimmäistä raporttia ovat samat kuin asiakkaalla, mutta hoitajien näkökulmasta. Hoitajaraportteihin kuuluu lisäksi kaksi muuta:
Osaamiset: Tämä näyttää ne osaamiset ja vaaditut taidot, jotka olet määrittänyt järjestelmän asetuksiin sekä osaksi hoitajien profiileita. Löydät täältä sekä aktiiviset että vanhentuneet taidot. Lue lisää osaamisten hallinnoimisesta täältä >>
Työvuorot ja matkat: Tämä raportti on tarkoitettu hoitajien työvuorojen seuraamiseen ja näyttämään mahdolliset lisäkilometrit, jotka he ovat täyttäneet mobiilisovelluksessa. Lue lisää tämän raportin hyödyntämisestä täältä >>