Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatEnsiaskeleetAlkuvalmisteluja
Esihenkilöiden ja muiden hallinnollisten käyttäjien lisääminen
Esihenkilöiden ja muiden hallinnollisten käyttäjien lisääminen

Näin lisäät yrityksesi työntekijöitä eri käyttäjärooleihin Nursebuddyn selainversiossa

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli kuukausi sitten

Pääkäyttäjät voivat lisätä uusia hallinnon käyttäjiä

Voit pääkäyttäjänä lisätä muulle henkilöstölle eri tasoisia tunnuksia menemällä kohtaan Ihmiset > Esimiehet. Uusia käyttäjiä voit luoda Toiminnot-valikosta valitsemalla halutun käyttäjätason.

Jokaisen roolin tarkempi kuvaus sekä roolille sallitut oikeudet ovat katsottavissa käyttäjäprofiilin Vaihda rooli -painikkeesta, esimerkiksi:

Hallinnoijien käyttäjätasot

Huomioi: Vältä geneeristen nimien tai yhteiskäytössä olevien tunnusten luontia esihenkilö- ja pääkäyttäjä-profiileihin. Tietojen jäljitettävyyden vuoksi on tärkeää pystyä näkemään tarvittaessa, kuka on tehnyt muutoksia järjestelmässä ja tällöin geneeriset nimet eivät anna riittävän tarkkaa tietoa, mikäli esim. viranomaiset tätä tietoa tarvitsevat.

Tilausten käsittelijä

Tilausten käsittelijä voi vain luoda uuden asiakkaan profiilin ja lisätä perustietoja.

Hoivakoordinaattori

Hoivakoordinaattori tekee työvuorosuunnittelua, ja päivittää asiakkaiden ja hoitajien tietoja vain niiltä osin, kuin ne vaikuttavat työvuoroihin.

Oikeudet:

  • voi tehdä käyntisuunnittelua, mutta ei voi poistaa käyntejä

  • ei pääsyä asiakkaan liitetiedostoihin eikä esihenkilön muistiinpanoihin

  • ei pääsyä hoitajan päiväkirjaan, liitetiedostoihin, esihenkilön muistiinpanoihin, eikä poikkeamaraportteihin

  • SMS-viestien lähetys

  • rajattu pääsy järjestelmän asetuksiin (Käyntisuunnittelu, Tiimit, Secure visit)

Asiakaskoordinaattori

Asiakaskoordinaattori hallinnoi asiakasviestintää ja päivittää asiakkaiden tietoja järjestelmään. Vaikka hän ei voi aikatauluttaa käyntejä tai hallita taloudellisia tehtäviä, hän varmistaa, että asiakastiedot ovat tarkkoja ja ajan tasalla, mikä tukee hoivapalvelun laatua.

Oikeudet:

  • näkee kaikki raportit paitsi Palkat-raportin

  • asiakas- ja hoitajaprofiilien hallinta

  • SMS-viestien lähetys

  • rajattu pääsy järjestelmän asetuksiin (Asiakkaiden riskit, Lääketietokanta, Tiimit)

Talousvastaava

Talousvastaavalla on pääsy järjestelmän talouspuolelle, kuten laskutus- ja palkanlaskentanäkymiin. Hänellä ei ole pääsyä muihin asiakkaiden tai hoitajien tietoihin kuin niihin, jotka auttavat talousraporttien suorittamisessa.

Oikeudet:

  • näkee Palkat-raportin

  • ei pääsyä asiakkaan muistiinpanoihin, hoitajan muistiinpanoihin, käyttölokiin, yksityiskohtaiseen käyntiraporttin, eikä toimenpideraporttiin

  • ei voi nähdä hoitajien muistiinpanoja tai tehtäviä

  • rajattu pääsy järjestelmän asetuksiin (Palkat, Laskutus)

Esihenkilö

Esihenkilöllä on pääsy enimmäkseen samaan kuin pääkäyttäjillä, mutta ei pääsyä useimpiin asetuksiin eikä ylläpitäjien luetteloon.

Oikeudet:

  • kaikki raportit

  • käyntisuunnittelu

  • yrityksen tunnusluvut

  • päivittäinen ja viikoittainen sähköpostikooste aktiivisista ilmoituksista

  • rajattu pääsy järjestelmän asetuksiin (Tiimit, Asiakkaiden riskien arviointi, Hoitosuunnitelmapohja, Esihenkilön muistiinpanot, Lääketietokanta)

Työnsuunnittelija

Työnsuunnittelija on vastaava rooli kuin Esihenkilö, ilman pääsyä palkanlaskenta- ja laskutusraportteihin.

Pääkäyttäjä

Pääkäyttäjällä on pääsy kaikkiin järjestelmän asetuksiin. Hän voi päivittää muita käyttäjärooleja, rajoittaa tiimien näkyvyyttä, muuttaa palkka- ja laskutusasetuksia, sekä käsitellä kaikkia raportteja. Hän voi myös viedä tietoja Nursebuddysta muihin järjestelmiin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?