Kaikki kokoelmat
Asetukset ja räätälöinti
Nursebuddyn asetusten muokkaaminen
Nursebuddyn asetusten muokkaaminen

Asetuksia muokkaamalla saat sekä Nursebuddy-ohjelmiston että mobiilisovelluksen tukemaan hoitajiesi toimintaa parhaalla tavalla.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli viikko sitten

Löydät kaikki järjestelmän asetukset, kun siirryt Nursebuddyn aloitusnäkymässä vasemman laidan Asetukset-valikkoon.

Huom: pääkäyttäjä näkee kaikki asetukset, mutta esimiesten ja koordinaattorien näkymä asetuksiin on rajoitetumpi.

Alla on kerrottu joitakin yleisimpiä asetuksia sekä niihin liittyviä lisätietoja:

Yleiset asetukset

Täältä löydät monia sekä esimiesten että hoitajien kannalta tärkeitä asetuksia, kuten esimerkkeinä:

  • perheenjäsenten Omaisnäkymän asetukset

  • hoitajan mobiilisovelluksen toimintaan liittyvät asetukset (esim. voiko hoitaja itse luoda uusia käyntejä, seurataanko käynnin aloitus- ja lopetuspaikan tietoja)

  • useita raportteihin ja käyntien seurantaan liittyviä asetuksia

  • hoitajan työvuorojen ja matkojen raportoinnin asetukset.

Muista tallettaa tekemäsi muutokset oikean yläkulman Tallenna-painikkeesta.

Ota meihin yhteyttä, jos tarvitset lisätietoja siitä mihin jokin tietty asetus vaikuttaa!

Lääkkeet

Lääkkeet-kohdasta löytyy kolme välilehteä:

  • Lääketietokantaan luodaan otsikkotason tiedot lääkkeistä ja niiden vahvuuksista. Lääkkeet voidaan sen jälkeen helposti lisätä kunkin asiakkaan tietoihin.

  • Jos asiakkaalle määrättyä lääkettä ei jostain syystä ole voitu antaa, tämän voi merkitä asiakkaan käyntiin poikkeamana, jolla on syykoodi.

  • Lääkkeen antoaikojen otsikot voidaan muokata hoivayrityksen tarpeita vastaaviksi.

Käynnin tuotteet ja Laskutettavat

Näistä kohdista voit määrittää tuntihinnat palveluillesi sekä laskutettavat tahot. Katso ohjeet täältä

Hoitosuunnitelmapohja

Voit luoda asiakkaillesi hoitosuunnitelmapohjan, jonka kenttiä ja kuvauksia voi muokata kunkin asiakkaan tarpeita vastaavaksi. Lisätietoja löydät täältä


Riskien arviointi

Riskeillä tarkoitetaan sellaista asiakkaan tilanteeseen liittyvää asiaa, joka voi olla riski joko hänelle itselleen tai hänen hoitajalleen. Lue lisää täältä

Vastasiko tämä kysymykseesi?