Siirry pääsisältöön

Esihenkilöiden muistiinpanot asiakkaasta

Näin voit lisätä ja ylläpitää yrityksesi sisäisiä huomioita asiakkaasta.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty tällä viikolla

Asiakasprofiilin välilehdelle Esihenkilön muistiinpanot voit lisätä yrityksesi sisäisiä huomioita asiakkaista.

Nämä muistiinpanot eivät näy hoitajan mobiilisovelluksessa eivätkä perheenjäsenille tarkoitetussa Omaisnäkymässä. Myös selainversiossa näiden muistiinpanojen näkyvyys on rajattu vain seuraaville käyttäjärooleille: pääkäyttäjä, esihenkilö ja työnsuunnittelija.

Voit luoda huomioille myös kategorioita esim. erilaisiin hallinnollisiin tai palveluidesi kehittämiseen liittyviin tarkoituksiin.

Luo kategorioita

Pääkäyttäjä voi lisätä, muokata ja poistaa kategorioita täällä: Asetukset > Asiakkaat > Esihenkilön muistiinpanojen kategoriat.

Luo uusi muistiinpano

  1. Siirry haluamasi asiakkaan profiiliin ja valitse välilehti Esihenkilön muistiinpanot.

  2. Valitse Toiminnot-valikosta Lisää muistiinpano.

  3. Kirjoita teksti ja valitse yläosan valikosta Kategoria.

  4. Tallenna muutokset.

Huom: Voit jälkikäteen muokata ja poistaa itse luomiasi muistiinpanoja, mutta et muiden ihmisten tekemiä merkintöjä.

Selaa ja tulosta muistiinpanoja

Muistiinpanoja voi suodattaa ja selata kategorioittain asiakkaan profiilissa. Toiminnot-valikosta käsin voit myös tulostaa joko kaikki tai vain tietyn kategorian huomiot:

Vastasiko tämä kysymykseesi?