Siirry pääsisältöön

Esihenkilöiden muistiinpanot asiakkaasta

Näin voit lisätä ja ylläpitää yrityksesi sisäisiä huomioita asiakkaasta.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 2 viikkoa sitten

Asiakasprofiilin välilehdelle Esihenkilön muistiinpanot voit lisätä yrityksesi sisäisiä huomioita asiakkaista. Voit luoda huomioille myös kategorioita, jotka auttavat niiden ryhmittelyssä erilaisiin tarkoituksiin, kuten hallinnollisten asioiden seurannan tai palveluiden kehittämisen tueksi.

Nämä muistiinpanot eivät näy hoitajan mobiilisovelluksessa eivätkä perheenjäsenille tarkoitetussa Omaisnäkymässä. Selainversiossa näiden muistiinpanojen näkyvyys on rajattu vain seuraaville käyttäjärooleille: pääkäyttäjä, esihenkilö ja työnsuunnittelija.

Luo kategorioita

Pääkäyttäjä voi lisätä, muokata ja poistaa kategorioita.

  1. Siirry kohtaan Asetukset > Asiakkaat > Esihenkilön muistiinpanojen kategoriat.

2. Klikkaa painiketta Lisää uusi kategoria.

3. Anna kategorialle nimi ja klikkaa Lisää-painiketta.

Lisää uusi muistiinpano asiakkaasta

  1. Siirry haluamasi asiakkaan profiiliin.

  2. Valitse välilehti Esihenkilön muistiinpanot.

  3. Valitse Toiminnot-valikosta Lisää muistiinpano.

  4. Valitse yläosan valikosta Kategoria ja kirjoita tarvittava teksti.

  5. Tallenna muutokset klikkaamalla Lisää-painiketta.

Voit jälkikäteen muokata ja poistaa itse luomiasi muistiinpanoja, mutta et muiden käyttäjien tekemiä merkintöjä.

Selaa ja tulosta muistiinpanoja

Muistiinpanoja voi suodattaa ja etsiä kategorioittain asiakkaan profiilissa.

Toiminnot-valikosta käsin voit myös tulostaa joko kaikki tai vain tietyn kategorian huomiot.

Vastasiko tämä kysymykseesi?