Käynnin aikana hoitajan huomaamat ihomuutokset, luomet, haavat tai muut ulkoiset vauriot saa talteen käynnin kirjauksiin kehokartan avulla. Näin muutoksista on yksiselitteistä kertoa muille työntekijöille, mikä helpottaa asian seurantaa tarvittaessa.
Pääkäyttäjät voivat luoda omalle yritykselleen uusia tehtävätyyppejä, jotka sisältävät tarvittaessa Kehokartan (kts. ohjeet alta). Toisena vaihtoehtona voit myös hyödyntää Nursebuddysta valmiiksi löytyvää "Ihon tarkastus" -tehtävätyyppiä, jossa on Kehokartta-toiminto jo mukana.
Luo uusi Kehokartan sisältävä tehtävä
Mene kohtaan Asetukset > Yleiset asetukset > Tehtävät > Luo uusi tehtävä.
Anna tehtävälle haluamasi nimi ja valitse Toiminnot-valikosta Kehokartta.
3. Klikkaa Tallenna.
Kun uusi tehtävä on valmis, voit lisätä sen tarvittaville asiakaskäynneille valmiiksi.
Mikäli teillä on asetuksissa sallittu, niin hoitajat voivat myös lisätä tehtäviä käynneille suoraan mobiilisovelluksesta (valinta kohdassa: Asetukset > Hoitajat > Mobiilisovellus > Hoitajat voivat lisätä ylimääräisiä tehtäviä käynnille). Tällöin ihotarkistuksen tehtävän voi lisätä vasta tarpeen mukaan vasta käynnillä ollessa.
Kuinka kehokarttaa käytetään mobiilisovelluksessa
Hoitaja kirjautuu sovellukseen ja aloittaa käynnin normaalisti.
Uusi tehtävä näkyy käynnin muiden tehtävien joukossa ja sille voi alkaa kirjata napauttamalla painiketta Lisää kehokartta.
Hoitaja voi lisätä kehon kohtiin liittyvät huomiot napauttamalla kuvaa. Huomiot voivat koskea joko kutakin numeroitua kohtaa erikseen, tai sama huomio voi koskea kaikkia numeroituja kohtia yhteisesti.
Kun kuva ja huomio on lisätty, muiden käynnin tehtävien raportointia voi jatkaa normaalisti, kunnes käynti on päätöksessään.
Kuinka esihenkilö voi tarkastella kehokarttaa selainversiossa
Kuten muutkin tehtävät, myös Kehokartta-kuva löytyy Nursebuddyssa monesta paikasta, esimerkiksi muiden käyntikirjausten yhteydessä asiakkaan Päiväkirjasta:
Sekä mm. tehtäväkohtaisesti listattuna Tehtävähistoriasta: