Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatNursebuddyn mobiilisovellus
Uusien käyntien luominen mobiilisovelluksessa
Uusien käyntien luominen mobiilisovelluksessa

Näin hoitaja voi luoda uusia käyntejä suoraan mobiililaitteeltaan

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Hoitaja voi luoda itselleen uusia asiakaskäyntejä mobiilisovelluksessa, kun pääkäyttäjä on ensin sallinut tämän järjestelmän asetuksissa: Yleiset asetukset > Hoitajan mobiili > Luo uusia käyntejä.

  1. Kun hoitaja kirjautuu mobiilisovellukseen, hänen etusivullaan näkyy oikeassa alakulmassa kolme pistettä vihreän pallon sisällä. Vihreän pallon takaa löytyy painike Uusi käynti.

  2. Hoitaja lisää uuteen käyntiin perustiedot: aloitus- ja lopetusajat, asiakkaan nimen, käynnin tuotteen ja tehtävät.

  3. Kun hoitaja napauttaa Luo käynti-painiketta, käynti näkyy osana hänen omaa aikatauluaan.

Katso alta pikavideo:

Jakamattoman käynnin luominen

Hoitaja voi luoda asiakkaalle käynnin mobiilisovelluksessa myös ilman tiedossa olevaa hoitajatietoa eli jakamattomana.

Pääkäyttäjän täytyy sallia tämäkin ensin järjestelmän asetuksissa: Yleiset asetukset > Hoitajan mobiili > Luo jakamattomia käyntejä.

Sen jälkeen käynti luodaan samalla tavalla kuin edellä, mutta Hoitaja-kohdasta valitaan Jakamaton.

Hoitajan luomien käyntien seuraaminen

Mobiilisovelluksessa luodut käynnit näkyvät esimiehelle Nursebuddyn Ilmoitukset-näkymässä, jossa hän voi reagoida niihin:

Vastasiko tämä kysymykseesi?