Hoitaja voi luoda itselleen uusia asiakaskäyntejä mobiilisovelluksessa, kun pääkäyttäjä on ensin sallinut tämän järjestelmän asetuksissa: Yleiset asetukset > Hoitajan mobiili > Luo uusia käyntejä.
Kun hoitaja kirjautuu mobiilisovellukseen, hänen etusivullaan näkyy oikeassa alakulmassa kolme pistettä vihreän pallon sisällä. Vihreän pallon takaa löytyy painike Uusi käynti.
Hoitaja lisää uuteen käyntiin perustiedot: aloitus- ja lopetusajat, asiakkaan nimen, käynnin tuotteen ja tehtävät.
Kun hoitaja napauttaa Luo käynti-painiketta, käynti näkyy osana hänen omaa aikatauluaan.
Katso alta pikavideo:
Jakamattoman käynnin luominen
Hoitaja voi luoda asiakkaalle käynnin mobiilisovelluksessa myös ilman tiedossa olevaa hoitajatietoa eli jakamattomana.
Pääkäyttäjän täytyy sallia tämäkin ensin järjestelmän asetuksissa: Yleiset asetukset > Hoitajan mobiili > Luo jakamattomia käyntejä.
Sen jälkeen käynti luodaan samalla tavalla kuin edellä, mutta Hoitaja-kohdasta valitaan Jakamaton.
Hoitajan luomien käyntien seuraaminen
Mobiilisovelluksessa luodut käynnit näkyvät esimiehelle Nursebuddyn Ilmoitukset-näkymässä, jossa hän voi reagoida niihin: