Siirry pääsisältöön
Käyntien vapauttaminen ja jakaminen uudelleen

Näillä eri tavoilla voidaan nopeasti vapauttaa ja jakaa käyntejä uudelleen hoitajien välillä

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Vinkki! Jos hoitajan käynnit täytyy jakaa uudelleen esimerkiksi sairauden vuoksi, voit tehdä sen kätevimmin lisäämällä hoitajalle poissaolon täältä >>

Jaa käynnit uudelleen yksi kerrallaan

  1. Valitse haluamasi päivä Käyntisuunnittelu-sivulta.

  2. Valitse käynti, jonka haluat jakaa uudelleen ja joko:

  • raahaa se aikajanan alapuolella olevalle Jakamattomat käynnit -alueelle

  • tai raahaa käynti aikajanalla suoraan toiselle hoitajalle:

Yhden päivän käyntien vapauttaminen hoitajalta  

Vapauttaaksesi kaikki tietylle hoitajalle kohdistetut käynnit tietyltä päivältä: 

  1. Mene Käyntisuunnittelu-sivulle.

  2. Vie hiiri sen hoitajan nimen päälle, jonka käynnit haluat vapauttaa ja klikkaa pudotusvalikon nuolta.

3. Valitse Vapauta päivän käynnit.

4. Vahvista vielä vapauttaminen painamalla Kyllä.

Kaikkien hoitajien käyntien vapauttaminen koko päivältä

Tyhjentäessäsi koko päivän aikataulun valitsemallesi päivälle, kaikki käynnit vapautetaan ja siirretään aikajanan alapuolelle, Jakamattomat käynnit -alueelle. Kaikkien käyntien vapauttaminen ei vaikuta peruttuihin tai jo suoritettuihin käynteihin.

  1. Mene Käyntisuunnittelu-sivulle.

  2. Valitse haluamasi päivä.

  3. Klikkaa oikeasta reunasta kolmea pistettä ja sen jälkeen valitse Vapauta kaikki käynnit:

4. Kun olet vapauttanut kaikki käynnit, voit uudelleenkohdistaa ne yksitellen tai automaattisemmin käyttämällä käyntien kopiointia tai optimointia.

Vastasiko tämä kysymykseesi?