Siirry pääsisältöön
Asiakkaan kalenteri ja käyntien luominen

Luo käyntejä asiakkaan kalenteriin

Nikolas Rawlins avatar
Tekijä: Nikolas Rawlins
Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Asiakkaan Kalenteri - näkymästä pääset muokkaamaan ja luomaan uusia asiakkaan käyntejä.

Toimi seuraavasti:

1. Klikkaa valitsemaasi ajankohtaa kalenterista hiirellä jolloin käynnin luonti -ikkuna ilmestyy ruudulle.

2.  Perustiedot -välilehdeltä pääset muokkaamaan mm. käynnin kestoa, tehtäviä sekä valitsemaan käynnille oikean maksuryhmän ja tuotteen.

3. Toistuvuus -välilehdellä voit luoda useamman käynnin kerralla, mikäli käynti toistuu useampana päivänä. Esimerkiksi: Matin luoda käydään joka aamu klo 08:00 antamassa lääkkeet. Tässä tapauksessa asetat käynnille vapaan toistuvuuden yhden päivän välein. Monet muunkinlaiset toistuvuudet ovat mahdollisia asettaa käynnille.

4. Saat avattua käynnin kalenterista klikkaamalla sitä hiirellä. Tällöin voit halutessasi muokata, poistaa tai jopa tehdä kopion kyseisestä käynnistä. Jos käynnille on määriteltynä toistuvuus, muokkaus ja poisto on mahdollista kohdentaa vain kyseiseen käyntiin tai vaihtoehtoisesti myös kaikkiin tuleviin käynteihin.

5. Kalenterin alta voit nähdä kuinka monta tuntia näkyvillä olevista käynneistä hoitajat ovat raportoineet tehdyksi mobiilisovelluksellaan.

Asiakkaan poissaolot 

Asiakkaan poissaolot löytyvät kalenterin vasemmasta laidasta asiakaskortilta. Sieltä pääset lisäämään asiakkaalle uuden poissaolon tai muokkaamaan aiempia poissaoloja. Poissaololle pystyy määrittelemään syyn ja ajankohdan. Poissaolot muuttavat asiakkaan kalenterin harmaaksi kyseisille päiville ja poissaolon ajalle ei pysty jakamaan käyntejä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?