Siirry pääsisältöön
Asiakkaan Poissaolo-raportti

Seuraa esim. sairaalajaksoja ja asiakkaan lomia Poissaolot-raportilta

Rocio Solis avatar
Tekijä: Rocio Solis
Päivitetty yli 4 vuotta sitten

Jos asiakkaalle tulee poissaoloja (esim. sairaalajaksoja, kuntoutusjaksoja tai lomia), voit lisätä ne kätevästi asiakkaan kalenteriin. Katso ohjeet täältä >>

Kaikkien asiakkaiden poissaolot tiettynä aikana saa raportille näin:

  1. Klikkaa vasemmasta laidasta Hallinnoi > Raportit.

  2. Valitse asiakasraporttien puolelta raportti Poissaolot.

  3. Valitse haluamasi aikaväli, jolloin raportille listataan ne asiakkaat, jotka eivät ole tuona aikana paikalla:

4. Klikkaamalla otsikoiden nuolia voit järjestää raportin sarakkeet haluamaasi järjestykseen:

  • aakkosjärjestykseen (asiakkaan nimen tai poissaolon kuvauksen perusteella)

  • aikajärjestykseen (poissaolon alkamis- ja päättymispäivän mukaan).

5. Lopuksi voit tulostaa raportin Toiminnot-painikkeen takaa.

Vastasiko tämä kysymykseesi?