Ilmoitusnäkymän avulla pysyt perillä poikkeuksista, kuten myöhässä olevista ja hoitajien peruuttamista käynneistä, uusista poikkeamaraporteista, sekä tilanteista joissa käynti on joko aloitettu tai lopetettu hyväksyttävän sijainnin ulkopuolella.
Ilmoitukset on jaettu useampaan yhteenvetolaatikkoon, jotka näyttävät oleellisen tiedon helposti. Tärkeimmät ilmoitukset on värikoodattu: myöhästyneet käynnit näkyvät punaisena korostaakseen tilanteen kiireellisyyttä.
Ilmoituskeskus näyttää myös, kun hoitajat ja omaiset lisäävät asiakkaiden hoitoon liittyvää tietoa järjestelmään:
Hoitaja voi lisätä asiakkaan tietoihin muistiinpanoja, joiden avulla hän voi viestittää muille hoitajille asioita, jotka ovat kriittisiä tulevien käyntien kannalta.
Esimies näkee myös omaisten lisäämät viestit kuten esimerkiksi sen, jos ikäihmisellä on mitattu kuumetta perhevierailun aikana tai hänet on viety sairaalaan.
Järjestelmä muistuttaa tärkeistä tulevista tehtävistä, kuten hoitajan osaamistiedon vanhentumisesta tai kun asiakkaan hoitosuunnitelma tulee päivittää.
Voit arkistoida tarpeettomat ilmoitukset tästä näkymästä joko yksitellen tai useampi kerrallaan.
Ilmoituskeskuksen asetukset
Voit säätää Ilmoituskeskuksen toimintaa teidän yrityksenne tarpeisiin sopivaksi kohdasta Asetukset > Yleiset asetukset > Ilmoitukset:
Nämä valinnat määrittävät sen, mistä asioista hälytyksiä annetaan ja kuinka paljon etukäteen muistutuksia näytetään.
Jos esimiehet ja pääkäyttäjät eivät halua saada ilmoituksia sähköpostiinsa, myös nämä voi laittaa pois päältä asetuksista.
Lue myös: