Siirry pääsisältöön
Esimiehen muistiinpanot asiakkaasta

Näin voit lisätä ja ylläpitää yrityksesi sisäisiä huomioita asiakkaasta.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 2 vuotta sitten

Asiakasprofiilin välilehdelle Esimiehen muistiinpanot voit lisätä yrityksesi sisäisiä huomioita asiakkaista. Nämä muistiinpanot eivät siis näy hoitajan mobiilisovelluksessa eivätkä perheenjäsenille tarkoitetussa Omaisnäkymässä.

Voit luoda huomioille myös kategorioita esim. erilaisiin hallinnollisiin tai palveluidesi kehittämiseen liittyviin tarkoituksiin.

Luo kategorioita

Pääkäyttäjä voi lisätä, muokata ja poistaa kategorioita täällä: Asetukset > Asiakkaat > Esimiehen muistiinpanot.

Luo uusi muistiinpano

  1. Siirry haluamasi asiakkaan profiiliin ja valitse välilehti Esimiehen muistiinpanot.

  2. Valitse Toiminnot-valikosta Lisää muistiinpano.

  3. Kirjoita teksti ja valitse yläosan valikosta Kategoria.

  4. Tallenna muutokset.

Huom: Voit jälkikäteen muokata ja poistaa itse luomiasi muistiinpanoja, mutta et muiden ihmisten tekemiä merkintöjä.

Selaa ja tulosta muistiinpanoja

Muistiinpanoja voi suodattaa ja selata kategorioittain. Voit myös tulostaa joko kaikki tai vain tietyn kategorian huomiot.

Hyödyllistä tietää!

Asiakkaan profiilissa aiemmin olleet Yksityiset muistiinpanot -kentän huomiot ovat siirtyneet tälle uudelle välilehdelle:

Vastasiko tämä kysymykseesi?