Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsiakasprofiilit Asiakkaiden tietojen lisääminen
Asiakkaan palvelutiedot ja profiilin piilottaminen
Asiakkaan palvelutiedot ja profiilin piilottaminen

Näin voit lisätä asiakkaan profiiliin tietoja hänen hoivapalveluistaan ja vastuuhoitajista.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli vuosi sitten

Kun asiakasprofiili on muokkaustilassa, voit täydentää Palvelu-välilehdellä tietoja asiakkaalle toimitettaviin hoivapalveluihin liittyen. Kaikkiin kenttiin ei ole pakko lisätä tietoja, vaan voit tehdä tätä tarpeen mukaan.

Asiakkaan palvelupäivämäärä sekä profiilin piilottaminen

Palvelun Perustiedot-osiossa voit lisätä palvelun aloitus- ja päättymispäivät.

Päättyneen asiakkuuden tiedot piilotetaan aktiivisten asiakkaiden listaukselta Ihmiset-kohdassa. Tiedot arkistoidaan, joten vanhat asiakkaat ja kaikki heidän kirjauksensa ovat edelleen katsottavissa asiakaslistauksen Epäaktiiviset asiakkaat -kohdasta.

Jos päättyminen oli vain väliaikaista ja palvelua aletaan toimittaa asiakkaalle myöhemmin uudelleen, tällaisen asiakkaan voi aktivoida poistamalla Perustiedoista aiempi päättymispäivä.

Huomaa, että kuluvalle päivälle päättyväksi merkitty asiakas näkyy aktiivisena kyseisen päivän loppuun saakka.

Jos asiakasietoja tarvitsee poistaa lopullisesti (esim. kun tiedot arkistoidaan muualla tai kun niiden säilytysaika on päättynyt), ole yhteydessä asiakastukeemme tuki@nursebuddy.fi niin ohjeistamme miten sellaisessa tilanteessa toimitaan.


Työskentelyä nopeuttavia vinkkejä

  • Laskutustiedot-osiossa voit valita jo valmiiksi sellaiset laskutustahot ja käynnin tuotteet, joita asiakkaalla käytetään oletuksena. Näiden määrittely nopeuttaa käyntien luomista, koska tiedot haetaan asiakkaan uusille käynneille (ja toistuvuuksille) automaattisesti. Sekä Laskutettavat että Käynnin tuotteet määrittää pääkäyttäjä Nursebuddyn asetuksissa. Katso ohjeet täältä >>

  • Vastuuhoitaja-tieto nopeuttaa asiakkaan käyntien jakamista tietylle hoitajalle, jos tämä hoitaa useimmiten saman asiakkaan käynnit. Vastuuhoitajat listataan tärkeysjärjestyksessä. Tämän jälkeen käyntioptimointityökalu lisää käynnin ensisijaisesti 1. vastuuhoitajalle.

Vastasiko tämä kysymykseesi?