Työssään pitkään viihtyvät työntekijät rakentavat jatkuvuutta, luottamusta ja hyvinvointia myös asiakkaillesi. Nursebuddyn uuden toiminnon, työhyvinvointikyselyn ytimessä ovat hoitajien omat kokemukset ja heidän arvionsa työpäivän sujumisesta.
Miten työhyvinvointikysely toimii?
Nursebuddyssa näkyy pääkäyttäjille Kyselyt-valikko. Yrityksenne pääkäyttäjät voivat sieltä käsin laittaa hyvinvointikyselyn joko päälle tai pois päältä, tai pitää sen jatkuvasti aktivoituna:
Kun kysely on aktivoitu, "Nursebuddy for Carers" -mobiilisovellus näyttää kaikille yrityksesi hoitajille aina työpäivän päätteeksi kysymyksen: Miten päiväsi sujui?
Vastaaminen on helppoa ja nopeaa ”hymynaamojen” avulla.
Hoitaja voi huoletta pohtia omaa työpäiväänsä ja sen sujuvuutta, sillä vastaukset kertyvät anonyymeina eikä ketään yksittäistä henkilöä voida niistä tunnistaa.
Mitä pääkäyttäjät ja esimiehet näkevät?
Kohdassa Tunnusluvut on näkyvillä yhteenvetona kuinka monta prosenttia hoitajista on vastannut kyselyssä olevansa tyytyväisiä:
Kun kyseisen laatikon klikkaa auki, avautuu tarkempi erittely eri aikoina saaduista tuloksista, esimerkiksi:
Tulokset auttavat yrityksen hallintoa sekä yrittäjiä itseään seuraamaan työhyvinvoinnin kehittymistä ja sen mahdollisia muutoksia myös pidemmällä aikajänteellä.
Sovelluksen sisällä näytettävien tilastojen lisäksi pääkäyttäjät saavat viikoittain sähköpostikoosteen. (Jos vastauksia on tullut vain muutamia, kooste näytetään tyhjänä hoitajien yksityisyyden suojelemiseksi.)
Vinkkejä aloittamiseen
Kyselyt-näkymästä löytyvällä lomakkeella voivat pääkäyttäjät lähettää tuotekehitystiimillemme palautetta. Kaikki palaute ja kehitystoiveet ovat tervetulleita!
Yritykset hoitavat itsenäisesti mahdollisen sisäisen viestintänsä kyselyn aloittamisesta ja sen aikataulutuksesta sekä analysoivat tulokset haluamallaan tavalla.
Nursebuddy for Carers -mobiilisovelluksen käyttöön löytyy lisätietoja täältä >>