Siirry pääsisältöön

Nursebuddyn päävalikko, ilmoitukset ja oma profiilisi

Mitä toimintoja löydät päävalikosta ja oikeasta yläkulmasta

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty tällä viikolla

Päävalikon piilotus

Nursebuddyn vasemman reunan valikosta löytyvät järjestelmän kaikki päätoiminnot.

Saat keskialueelle enemmän työskentelytilaa piilottamalla valikon Nursebuddy-logon viereisestä nuolipainikkeesta. Kun haluat valikon takaisin näkyviin, paina samaa painiketta:

Tiimin valinta 

Valikon ylälaidassa on pudotusvalikko tiimin valinnalle ja tiimien asetusten muuttamiselle:

Valikko

  • Käyntisuunnittelu-sivulla jaat työt työntekijöille ja voit hyödyntää erilaisia optimointityökaluja

  • Ihmiset-sivulla pääset lisäämään ja muokkaamaan asiakkaita, hoitajia ja hallinnollisia käyttäjiä

  • Luo uusi -painike on pikatoiminto, jonka avulla voit kätevästi lisätä mm. uusia käyntejä, asiakkaita ja eritasoisia käyttäjärooleja.

  • Raportit sisältää monipuoliset raportointityökalut laskutuksen, palkanmaksun, hoidon seuraamisen ja raportoinnin tueksi. Katso raporttien esittely täältä >

  • Palkat on tuntiperusteisten palkka-aineistojen laatimiseen ja koostamiseen räätälöity raportti. Katso lisätietoja >

  • Tunnusluvut koostaa sinulle tärkeät yrityksen luvut yhteen näkymään. Tutustu siihen täältä >

  • Kyselyt-kohdasta voit laittaa päälle ja pois päältä hoitajille näytettävän työhyvinvointikyselyn. Ohjeita kyselyn hallinnointiin löydät täältä >

  • Kiitä hoitajia on positiivisen palautteen keskus, josta voit lähettää työntekijöille kiitoksia hyvin tehdystä työstä sähköisen kortin muodossa, sekä välittää vaikkapa kollegoilta tai hoiva-asiakkaiden perheenjäseniltä saatua hyvää palautetta. Viesti tulee suoraan hoitajan mobiilisovellukseen. (Viestit sisältyvät Nursebuddy-tilaukseesi eivätkä ole erikseen hinnoiteltuja.)

  • Viestit auttavat ohjaamaan arjen toimintaa kentällä. Voit lähettää yksittäiselle työntekijälle tai tiimille viestin esim. työlistan muutoksesta tai muuta organisaatiosi kannalta tärkeää tietoa. Viesti tulee suoraan hoitajan mobiilisovellukseen. (Viestit sisältyvät Nursebuddy-tilaukseesi eivätkä ole erikseen hinnoiteltuja.)

  • Asetuksista löydät useita räätälöintivaihtoehtoja, joiden avulla saat Nursebuddyn toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla. Asetuksia ovat mm. hoitajan mobiilin toimintojen luvitukset, ilmoitusasetukset, hoitosuunnitelmapohjan rakenteet, lääketietokannan laatiminen ja erilaiset integraatiot. Lue lisää täältä >>

  • Tietojen vienti -painikkeen kautta voit ladata asiakas- ja hoitajadatan csv-muodossa sekä yhteyshenkilöiden tiedot json-muodossa. Sivulla kerrotaan myös avoimen rajapinnan, Nursebuddy API:n käytöstä ulkoisten järjestelmien kanssa.

Ilmoitukset ja oma profiilisi

Aivan ruudun oikeassa ylälaidassa on lisää hyödyllisiä oikopolkuja:

  • Sanahaun avulla voit etsiä asiakkaita ja hoitajia nopeasti.

  • Ilmoitukset-kellon kuvaan ilmestyy punainen pallo, kun sinulle on uusia ilmoituksia (esim. tulossa olevia katselmointeja, hoitajien toimenpiteitä tai omaisten viestejä) tarkasteltavaksi. Lue lisää täältä >>

  • Oman profiilikuvasi takaa löydät mm. järjestelmän kielivalinnan sekä linkin Ohjekeskukseen.

Vastasiko tämä kysymykseesi?