Päävalikon piilotus
Nursebuddyn vasemman reunan valikosta löytyvät järjestelmän kaikki päätoiminnot.
Saat keskialueelle enemmän työskentelytilaa piilottamalla valikon Nursebuddy-logon viereisestä nuolipainikkeesta. Kun haluat valikon takaisin näkyviin, paina samaa painiketta:
Tiimin valinta
Valikon ylälaidassa on pudotusvalikko tiimin valinnalle ja tiimien asetusten muuttamiselle:
Voit luoda tiimejä esim. kaupunkien, kaupunginosien tai palvelusisältöjen mukaan. Lue ohjeet tiimien hallinnointiin täältä >
Valikko
Käyntisuunnittelu-sivulla jaat työt työntekijöille ja voit hyödyntää erilaisia optimointityökaluja
Ihmiset-sivulla pääset lisäämään ja muokkaamaan asiakkaita, hoitajia ja hallinnollisia käyttäjiä
Luo uusi -painike on pikatoiminto, jonka avulla voit kätevästi lisätä mm. uusia käyntejä, asiakkaita ja eritasoisia käyttäjärooleja.
Raportit sisältää monipuoliset raportointityökalut laskutuksen, palkanmaksun, hoidon seuraamisen ja raportoinnin tueksi. Katso raporttien esittely täältä >
Palkat on tuntiperusteisten palkka-aineistojen laatimiseen ja koostamiseen räätälöity raportti. Katso lisätietoja >
Tunnusluvut koostaa sinulle tärkeät yrityksen luvut yhteen näkymään. Tutustu siihen täältä >
Kyselyt-kohdasta voit laittaa päälle ja pois päältä hoitajille näytettävän työhyvinvointikyselyn. Ohjeita kyselyn hallinnointiin löydät täältä >
Kiitä hoitajia on positiivisen palautteen keskus, josta voit lähettää työntekijöille kiitoksia hyvin tehdystä työstä sähköisen kortin muodossa, sekä välittää vaikkapa kollegoilta tai hoiva-asiakkaiden perheenjäseniltä saatua hyvää palautetta. Viesti tulee suoraan hoitajan mobiilisovellukseen. (Viestit sisältyvät Nursebuddy-tilaukseesi eivätkä ole erikseen hinnoiteltuja.)
Viestit auttavat ohjaamaan arjen toimintaa kentällä. Voit lähettää yksittäiselle työntekijälle tai tiimille viestin esim. työlistan muutoksesta tai muuta organisaatiosi kannalta tärkeää tietoa. Viesti tulee suoraan hoitajan mobiilisovellukseen. (Viestit sisältyvät Nursebuddy-tilaukseesi eivätkä ole erikseen hinnoiteltuja.)
Asetuksista löydät useita räätälöintivaihtoehtoja, joiden avulla saat Nursebuddyn toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla. Asetuksia ovat mm. hoitajan mobiilin toimintojen luvitukset, ilmoitusasetukset, hoitosuunnitelmapohjan rakenteet, lääketietokannan laatiminen ja erilaiset integraatiot. Lue lisää täältä >>
Tietojen vienti -painikkeen kautta voit ladata asiakas- ja hoitajadatan csv-muodossa sekä yhteyshenkilöiden tiedot json-muodossa. Sivulla kerrotaan myös avoimen rajapinnan, Nursebuddy API:n käytöstä ulkoisten järjestelmien kanssa.
Ilmoitukset ja oma profiilisi
Aivan ruudun oikeassa ylälaidassa on lisää hyödyllisiä oikopolkuja:
Sanahaun avulla voit etsiä asiakkaita ja hoitajia nopeasti.
Ilmoitukset-kellon kuvaan ilmestyy punainen pallo, kun sinulle on uusia ilmoituksia (esim. tulossa olevia katselmointeja, hoitajien toimenpiteitä tai omaisten viestejä) tarkasteltavaksi. Lue lisää täältä >>
Oman profiilikuvasi takaa löydät mm. järjestelmän kielivalinnan sekä linkin Ohjekeskukseen.