Jos olet lopettamassa yrityksesi toiminnan tai olet muista syistä päättämässä Nursebuddy-tilauksesi:
Pääkäyttäjänä mene Nursebuddyssa kohtaan: Asetukset > Minun organisaationi > Tilauksen tiedot.
Napsauta painiketta Lopeta tilaus.
Ruudulla näkyvä lomake opastaa sinua vaihe vaiheelta. Arvostamme palautettasi! Käymme kaikki saamamme palautteet läpi ja käytämme niitä palvelumme laadun kehittämiseen.
Jos tarvitset tietää ympäristösi sulkeutumisen tarkan päättymispäivän, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Huomioitavaa tilauksesi sopimusmuodosta riippuen:
Toistaiseksi voimassa oleva tilaus, kuukausiperusteinen laskutus: irtisanomisjakso on 1 kokonainen laskutuskausi. Tämä aikana järjestelmä on vielä käytettävissäsi normaalisti ja tältä ajalta saat peruutuksen tehtyäsi myös vielä yhden laskun, joka on loppulaskusi. Laskun käyttötaso vastaa peruutushetkellä voimassa ollutta käyttötasoa.
Määräaikaiset sopimukset, joissa laskutus kuukausittain: jos peruutat määräaikaisen (yleensä 12kk) sopimuksen kesken kauden, tulee avoimena oleva sopimussumma kuitata. Voit maksaa loput sopimuskuukaudet joko yhdellä loppulaskulla tai maksaa sopimuskautta kuukausittain niin kauan kuin ympäristösi on vielä auki. Laskun käyttötaso vastaa peruutushetkellä voimassa ollutta käyttötasoa.
Muita asioita tilauksesi loppuvaiheisiin liittyen:
Voit tallentaa asiakastiedot muualla arkistoitavaksi näillä ohjeilla >>
Jos tarvitsetkin jatkoaikaa Nursebuddyn käytölle irtisanomisajan lopulla, ole yhteydessä asiakastukeen joko chatissa tai tuki@nursebuddy.fi
Kirjautuminen, raportointi ja mobiilisovelluksen käyttö eivät enää onnistu tilin sulkeutumisen jälkeen. Tili on kuitenkin palautettavissa enintään 1kk määräajaksi alimmalla kuukausihinnalla, jos tarvitset väliaikaisesti pääsyä tietoihin esim. asiakastietojen tallentamista varten. Ole tällöin yhteydessä tuki@nursebuddy.fi
