Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatEnsiaskeleetPerustietoa
Nursebuddy-tilauksesi peruminen
Nursebuddy-tilauksesi peruminen

Jos tiemme ovat eroamassa, toimi näin:

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 kuukautta sitten

Jos olet lopettamassa yrityksesi toiminnan tai olet muista syistä päättämässä Nursebuddy-tilauksesi:

  1. Pääkäyttäjänä mene Nursebuddyssa kohtaan: Asetukset > Tilin tiedot > Tilauksesi tiedot.

  2. Napsauta painiketta Lopeta tilaus.

  3. Ruudulla näkyvä lomake opastaa sinua vaihe vaiheelta. Arvostamme palautettasi! Käymme kaikki saamamme palautteet läpi ja käytämme niitä palvelumme laadun kehittämiseen.

Muuta huomioitavaa:

  • Irtisanomisjakso on 1 kokonainen laskutuskausi. Tämä aikana järjestelmä on vielä käytettävissäsi normaalisti ja tältä ajalta saat myös vielä yhden laskun.

  • Voit tarvittaessa tallentaa asiakastiedot muualla arkistoitavaksi näillä ohjeilla >>

  • Jos tarvitsetkin jatkoaikaa Nursebuddyn käytölle irtisanomisajan lopulla, ole yhteydessä asiakastukeen joko chatissa tai tuki@nursebuddy.fi

  • Kirjautuminen, raportointi ja mobiilisovelluksen käyttö eivät enää onnistu tilin sulkeutumisen jälkeen. Tili on kuitenkin palautettavissa 1kk määräajaksi alimmalla kuukausihinnalla, jos tarvitset väliaikaisesti pääsyä tietoihin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?