Nursebuddyn asiakkaana teitä laskutetaan perustuen kuukausittaiseen käyttötasoon. Mikäli käytätte enemmän tunteja kuin mitä valitsemaanne tunti- tai käyntipakettiin sisältyy, siirrytte tulevalla laskutusjaksolla pakettiin, jossa on enemmän tunteja tai käyntejä vastaamaan käyttöänne.
Tärkeää: Nursebuddyn laskutusjärjestelmä seuraa käyttöä perustuen laskutettaviin asiakastunteihin tai käyntien lukumäärään. Kun aloitatte Nursebuddyn käytön, teidän tulee määrittää, millä perusteella nämä laskutettavat tunnit lasketaan.
Kohdassa Asetukset > Yleiset asetukset > Raportit voitte valita 'Raportoitu aika' tai 'Suunniteltu aika'. Järjestelmän oletuksena on Suunniteltu aika, mutta tämän valinnan voitte itse muuttaa:
Mihin tämä vaikuttaa?
Laskutuksessanne ja palkanlaskennassanne käytetään laskutettavan ajan asetusta. Lisäksi tilitoimistomme tarkistaa laskutettavan aikanne asiakaslaskujen luomiseksi käyttöönne perustuen.
Mitä tapahtuu, jos päätän käyttää raportoitua aikaa?
Jos päätätte käyttää raportoitua aikaa ja käykin niin, että hoitajanne unohtavat kirjautua ulos käynniltä, käynnin aika jatkuu ja se voi nostaa laskutettujen tuntien määrää. Se voi puolestaan johtaa Nursebuddy-laskunne korkeampaan loppusummaan. Mikäli haluatte käyttää raportoidun (toteutuneen) ajan asetusta, muistuttaa hoitajia kirjautumaan ulos jokaisen käynnin jälkeen.
Kuinka voin tarkistaa tilauksen ja käyttötason tietoja itse?
Nämä tiedot ovat seurattavissa reaaliaikaisesti kohdassa Asetukset > Minun organisaationi > Tilauksen tiedot.
Huomaa: Laskutusjakso on aina kuukauden mittainen, mutta ei välttämättä tarkalleen kalenterikuukausi. Laskutusjakson alkupäivä on se päivä, jolloin aloititte Nursebuddy-tilauksen ja se voi olla mikä tahansa, esim. aina kuukauden 13. päivästä päättyen seuraavan kuukauden 12. päivään.
Mitä jos minua laskutetaan käyntien määrän perusteella hoitotuntien sijaan?
Tästä on sovittu kanssanne, kun olette aloittaneet Nursebuddy-palvelun käytön ja edellä kerrottu tilausnäkymä sisältää samalla tavoin myös käytettyjen käyntien määrän.
Tilaussivun lisäksi Käynnit - Yhteenveto -raportilta näette nopeasti käyntien kokonaismäärän yhdessä tuntitietojen kanssa.
Yksityiskohtaisempia tietoja käynneistä ja tunneista voi aina tarkastella asiakasraporttien Käynnit - Lista -raportilta.