Riskiarviointien luominen asiakkaille on nopeaa, kun pääkäyttäjät ja esimiehet voivat liittää riskityyppeihin valmiita tekstikuvauksia. Tällöin lomakkeet voi vain räätälöidä tarvittaessa kutakin asiakasta koskeviksi.
Kuvauksen lisääminen olemassaolevaan riskiin
Huom: aiemmin luodut riskiarviot ja niiden tekstit pysyvät asiakkaiden profiileissa ennallaan. Uusia, esitäytettyjä tekstejä aletaan näyttää vasta, kun lisäät asiakkaalle kokonaan uutta riskiä.
Mene kohtaan Asetukset > Asiakkaat > Asiakkaiden riskit.
Valitse listalta jokin aiemmin luoduista riskeistä.
Riskilomakkeella valitse ensin Lomakkeen tyyppi > Riski muille.
Kirjoita tai sanele riskiä koskeva pohjateksti ja mahdolliset lisäkommentit. Pidä kuvaukset geneerisinä, jotta asetuksissa oleviin teksteihin ei tule mukaan asiakaskohtaisia asioita.
Lopuksi klikkaa Tallenna.
Listan kohdalla näkyy kuka käyttäjä riskiä on viimeksi käsitellyt ja milloin.
Uuden riskilomakkeen luominen
Mene kohtaan Asetukset > Asiakkaat > Asiakkaiden riskit.
Klikkaa Lisää riskilomake.
Anna lomakkeelle riskiä kuvaava nimi.
Valitse Lomakkeen tyyppi > Riski muille.
Kirjoita tai sanele riskiä koskeva pohjateksti ja mahdolliset lisäkommentit. Pidä kuvaukset geneerisinä, jotta asetuksissa oleviin teksteihin ei tule mukaan asiakaskohtaisia asioita.
Lopuksi klikkaa Tallenna.
Listan kohdalla näkyy kuka käyttäjä riskiä on viimeksi käsitellyt ja milloin.
Esitäytettyjen tekstien käyttäminen asiakkaan profiilissa
Avaa sen asiakkaan profiili, jolle haluat lisätä riskiarvion.
Avaa Riskien arviointi -välilehti.
Jos asiakkaalla on vanha, aktiivinen riskiarvio, voit muokata sitä luomalla uuden version.
Valitse sitten Toiminnot-valikosta Lisää riskiarvio.
Valitse Riskiarvio-lomakkeelta haluamasi riskityyppi. Jos tähän tyyppiin on liitetty esitäytettyä tietoa, sisällöt näytetään valittaessa. Voit muokata ja täydentää esitäytettyä tekstiä tarvittaessa.
Lopuksi klikkaa Tallenna.