Siirry pääsisältöön
Kaikki kokoelmatAsetukset ja räätälöinti
Tiimit ja niiden hyödyntäminen
Tiimit ja niiden hyödyntäminen

Näin saat joustavuutta käyntisuunnitteluun tiimejä hyödyntämällä

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli 3 vuotta sitten

Voit muodostaa Nursebuddyssa hoitajista ja asiakkaista tiimejä esimerkiksi kaupunginosien, alueiden tai toimittamiesi hoivapalvelujen mukaisesti.

Pääkäyttäjä voi helposti luoda ja muokata tiimejä kohdassa Asetukset > Tiimit.

Tiimit voi nimetä tarpeen mukaan sekä antaa kullekin tiimille oman värikoodin, jolla tietyn tiimin hoitajat ja asiakkaat on helppo tunnistaa Käyntisuunnittelu-näkymässä.

Huomaa, että kukin hoitaja ja asiakas voi kuulua vain yhteen tiimiin kerrallaan:

Käyntien jakaminen tiimirajojen yli

Vaikka asiakkaat ja hoitajat voivat olla vain yhdessä tiimissä kerrallaan, voit kuitenkin jakaa hoitajille asiakaskäyntejä tiimirajojen yli seuraavasti:

  1. Klikkaa Käyntisuunnittelu-näkymän yläosassa +Lisää -painiketta.

  2. Näytettävällä listalla ovat kaikki hoitajat ja aivan listan lopussa myös kaikki tiimit. Jokaisen kohdalla näet myös tiimivärit (ilman väriä oleva hoitaja ei kuulu mihinkään tiimiin):


  3. Valitse haluamasi hoitajat ja/tai tiimit. Jos hoitajalle ei ole ennalta työvuoroa kyseiselle päivälle, voit lisätä sellaisen nyt.

  4. Jaa sen jälkeen käynnit haluamallasi tavalla: joko käsin jakamalla tai vaikkapa hyödyntämällä Autopilottia.

Vastasiko tämä kysymykseesi?