Kaikki kokoelmat
Asetukset ja räätälöinti
Lomakkeiden luominen Tehtävien avulla
Lomakkeiden luominen Tehtävien avulla

Näin voit hyödyntää Nursebuddyn Tehtäviä erilaisten lomakkeiden luomiseen.

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli viikko sitten

Nursebuddyn asetuksissa luotavia Tehtäviä voi hyödyntää monipuolisesti erilaisissa asiakastilanteissa. Tehtävistä kertyvä tieto on nähtävissä asiakkaan päiväkirjamerkinnöissä sekä kunkin asiakkaan omassa tehtävähistoriassa.


Lomakerakenteen luominen

  1. Mene kohtaan Asetukset > Yleiset asetukset > Tehtävät.

  2. Klikkaa painiketta Lisää tehtävä.

  3. Anna tehtävälle nimi ja lisää siihen tarvittava määrä toimintoja. Toiminnot ovat niitä keinoja, joilla hoitaja syöttää tietoja mobiilisovelluksen kautta. Erilaisia toimintoja voivat olla esim. "Rasti ruutuun", "Muistiinpano" tai "Valokuva".


    Tässä esimerkki miltä vaikkapa asiakastyytyväisyyskysely voisi näyttää.

    Huomaa, että etenkin lomakkeilla, joilla on useampia toimintoja, kullekin kentälle voi lisätä kuvaavan nimen. Jos haluat kenttien näkyvän tietyssä järjestyksessä, kannattaa lisätä tekstiotsikon eteen järjestysnumero:


Tarkista lomakkeen kentät, otsikot ja oikeinkirjoitus huolella ennenkuin klikkaat sivun alalaidasta Tallenna. Tehtäviä ei voi jälkikäteen poistaa tai muokata.


Lomakkeen lisääminen käyntiin

Esimerkkitapauksemme "Asiakastyytyväisyyskysely" järjestetään asiakkaille puolivuosittain yhden viikon aikana. Tällöin voit lisätä tämän tehtävän kaikille tarvittaville käynneille tällä ajankohdalla, jotta se nousee hoitajien tehtäväksi oikeana aikana.

Lisää tehtävä käyntiin joko asiakkaan profiilin Kalenteri-välilehdellä avaamalla haluttu käynti, tai lisää se Käyntisuunnittelu-näkymässä.

Jos asetukset niin sallivat, hoitajat voivat lisätä tehtäviä myös itsenäisesti käynneille.


Lomakkeen tulosten tarkasteleminen

Tehtävälomakkeen tuloksia voi katsoa kahdesta paikasta:

  • Asiakkaan profiilin Päiväkirja-välilehdeltä.

  • Tai asiakkaan profiilin Tehtävähistoria-välilehdeltä, jossa voi myös suodattaa näkyviin pelkästään halutun tehtävän vastauksen eri aikoina.

  • Tiedot voi koostaa kaikkien asiakkaiden osalta raporteille: Asiakasraportit > Käynnit - Lista -raportti > ja valitsemalla Toimenpideraportti (normaalin Käyntiaikaraportin sijasta). Voit jatkokäsitellä raporttia esim. pivotoimalla taulukkolaskentaohjelmassa.


Vastasiko tämä kysymykseesi?