Nursebuddy-tilin omistajan alkuvaiheet
Kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkosivuillamme, sinulle lähetetään kirjautumislinkki ja ohjeet sähköpostitse. Tietoturvasyistä salasanoja ei lähetetä viestissä, vaan voit luoda itse itsellesi salasanan. Mikäli et ole saanut kirjautumistietoja sähköpostiisi, ota yhteyttä tuki@nursebuddy.fi
Suosittelemme tutustumaan heti alusta lähtien käyttäjätunnusten ja salasanojen turvallisen käsittelyn ohjeisiimme, joissa on kerrottu mm. kaksivaiheisesta tunnistautumisesta sekä yksilöllisten käyttäjätunnusten ja vahvojen salasanojen käytöstä.
Nursebuddy on pilvipalvelu jota käytetään internet-selaimella, joten sen ominaisuudet ja tietoturva ovat aina ajan tasalla eikä sinun tarvitse tehdä erillisiä asennuksia tietokoneellesi.
Selainversion käyttäjien sisäänkirjautuminen
Selainversiota käyttävien eritasoisten käyttäjien (esim. pääkäyttäjät, esihenkilöt, koordinaattorit) sisäänkirjautuminen tapahtuu osoitteessa https://login.nursebuddy.fi/.
Löydät sinne myös kotisivujemme ylävalikosta.
Pääkäyttäjä voi määrittää käyttäjille eri tasoisia rooleja heidän työtehtäviensä mukaisesti. Näin voit rajata, etteivät esimerkiksi taloushallinnon rooleissa työskentelevät pääse näkemään asiakkaiden hoivaan ja terveyteen liittyviä luottamuksellisia tietoja. Tutustu ohjeisiin käyttäjäroolien määrittelystä >
Hoitajien sisäänkirjautuminen
Hoitajien tulee ladata Nursebuddy for Carers -mobiilisovellus laitteilleen, jotta he pääsevät näkemään asiakaskäyntinsä ja tekemään kirjaukset. Sovellus on ladattavissa Google Play -kaupasta Android-laitteille ja AppStoresta iOS-laitteille.
Kullakin hoitajalla tulee olla yksilöllinen käyttäjätunnus. Yhteistunnusten tai liian geneeristen tunnusten käyttö on kielletty toiminnan jäljitettävyyden vuoksi.
Voit lähettää luomasi käyttäjätunnuksen tiedoksi joko sähköpostilla tai tekstiviestillä, ja vaatia hoitajaa vaihtamaan PIN-koodinsa haluamakseen ensimmäisellä kirjautumiskerralla.
Kun toimit sekä esihenkilö- että hoitaja-rooleissa
Mikäli toimit pääkäyttäjänä/esihenkilönä ja teet samalla myös hoitotyötä, tulee sinun luoda esimiestunnuksesi lisäksi erillinen hoitajatunnus (ts. erillinen käyttäjätunnus ja numeerinen PIN-koodi) mobiilisovelluksen käyttöä varten.
Salasanojen ja PIN-koodien päivittäminen
Selainkäyttäjät voivat päivittää oman salasanansa milloin vain verkkosovelluksessa omassa profiilissaan, sivuston oikeassa ylänurkassa.
Ihmiset > Hoitajat -näkymässä on myös mahdollista päivittää hoitajien PIN-koodit, kun laitat halutun työntekijäprofiilin muokkaustilaan.
Hoitaja myös nollata PIN-koodinsa itse, käyttäen mobiilisovelluksen kirjautumisikkunalta löytyvää "Unohtuiko PIN-koodi?" -linkkiä. Varmista tällöin, että hoitajien profiileista löytyy ainakin puhelinnumero, johon he saavat ohjeet tätä varten.
