Tilin omistaja - miten pääset liikkeelle?
Arvoisa tilin omistaja, kun olet rekisteröitynyt asiakkaaksi verkkosivuillamme, sinulle lähetetään kirjautumistiedot (käyttäjätunnus ja salasana) sähköpostitse. Mikäli et ole saanut kirjautumistietoja sähköpostiisi, ota yhteyttä tuki@nursebuddy.fi.
Esimiehen sisäänkirjautuminen
Esimiestason käyttäjien sisäänkirjautuminen tapahtuu osoitteessa https://login.nursebuddy.fi/. Löydät sinne aina myös kotisivujemme ylävalikosta.
Hoitajien sisäänkirjautuminen
Hoitajien tulee ladata "Nursebuddy for Carers "-mobiilisovellus laitteilleen, jotta he pääsevät näkemään käyntinsä ja raportoimaan ne. Sovelluksen voi ladata sekä Android- että iOS-laitteille.
Olen sekä esimies että hoitaja
Mikäli toimit sekä esimiehenä että hoitajana, tulee sinun luoda esimiestunnuksesi lisäksi erillinen hoitajakäyttäjä (ts. erillinen käyttäjätunnus ja numeerinen PIN-koodi) mobiilisovelluksella sisäänkirjautumista varten.
Salasanojen ja PIN-koodien päivittäminen
Esimiehenä voit päivittää oman salasanasi milloin haluat verkkosovelluksessa omassa profiilissasi, sivuston vasemmassa alalaidassa.
Ihmiset > Hoitajat -näkymässä voit myös päivittää tai nollata hoitajien PIN-koodit, kun laitat halutun profiilin muokkaustilaan. Sieltä voit myös määritellä, että hoitajan tulee vaihtaa PIN-koodi haluamakseen seuraavalla kirjautumiskerralla.
Vinkki! Hoitaja myös nollata PIN-koodinsa itse, käyttäen mobiilisovelluksen kirjautumisikkunalta löytyvää "Unohtuiko PIN-koodi?" -linkkiä. Varmista tällöin, että hoitajien profiileista löytyy ainakin puhelinnumero, johon he saavat ohjeet.