Käyntien peruminen

Asiakaskäyntejä voi tarvittaessa perua kahdella tavalla

Marjaana Jokinen avatar
Tekijä: Marjaana Jokinen
Päivitetty yli viikko sitten

Peruminen koskee vain sellaisia tulossa olevia käyntejä, jotka on jaettu hoitajille. Ilman hoitajatietoa olevat käynnit voi poistaa sellaisinaan.

Jos haluat muokata menneiden käyntien tilaa jälkikäteen, se tulee tehdä raportoinnin kautta. Katso lisätietoja täältä >>

Peruminen asiakkaan kalenterissa  

  1. Avaa Ihmiset > Asiakkaat > valitse asiakas > Kalenteri.

  2. Valitse se käynti, jonka haluat perua.

  3. Valitse valintaikkunan alareunasta painike Peru käynti. Syötä sen jälkeen perumisen syy sekä mahdolliset lisätiedot.

Peruttu käynti muuttuu harmaaksi asiakkaan kalenterissa.

Peruminen Käyntisuunnittelu-sivulla 

  1. Avaa Käyntisuunnittelu-sivu.

  2. Valitse käynti, jonka haluat perua.

  3. Klikkaa valintaikkunan alareunassa painiketta Peru käynti.

  4. Valitse sen jälkeen perumisen syy, kirjoita mahdolliset lisätiedot sitä koskien ja klikkaa Peru käynti -painiketta. Peruttu käynti muuttuu harmaaksi Käyntisuunnittelu-näkymän kalenterissa.

Perutun käynnin palauttaminen

  1. Klikkaa harmaaksi merkittyä käyntiä Käyntisuunnittelu-näkymässä.

  2. Klikkaa valintaikkunan alareunasta painiketta Palauta peruttu käynti.

Vastasiko tämä kysymykseesi?